21/6/2012
Softeng en el cicle de conferències de gestió de projectes amb metodologies àgils
Softeng participa a la conferència sobre Desenvolupament de Programari de les escoles

El nostre director general, Carles Colell va participar ahir en una de les conferències organitzades per la Universitat Gimbernat de la UAB i el centre d'Innovació en Productivitat, dins el cicle de postgrau de gestió de projectes.

La ponència, que va tenir un gran èxit de participació, tractava sobre l'experiència de Softeng en el desenvolupament de programari amb la metodologia Agile Scrum i com aquesta va ser la clau de l'èxit de el desenvolupament de la nostra plataforma per a projectes web en el núvol, Softeng Portal Builder

Com a part del nostre procés de millora constant, SOFTENG sempre ha estat atent per adaptar les noves metodologies de treball que apareixen en l'àmbit de el desenvolupament de les noves tecnologies. Això ens ha permès evolucionar de cara a oferir als nostres clients un tipus de projecte proper, que li mantingui informat en tot moment de l'estat del seu producte i d'aquesta manera prendre les decisions necessàries per fer que el resultat sigui exactament el que espera.

Coneix més sobre les nostres metodologies de treball