15/7/2014
Softeng es converteix en la primera empresa espanyola en assolir el nivell GOLD de la competència Intelligent Systems
Softeng consigue el nivel GOLD en la competencia de Intelligent Systems

Softeng obté el màxim nivell en la competència Intelligent Systems de Microsoft i es posiciona com la primera empresa espanyola en aconseguir aquesta competència.

Aquesta certificació s'ha aconseguit després de demostrar l'elevada experiència de la nostra companyia i l'alt grau de coneixement i qualitat dels nostres enginyers, en la creació de solucions per incrementar la competitivitat de les empreses a través d'eines d'intel · ligència de negoci.

La competència Intelligent Systems aborda totes les solucions i serveis dedicats a atendre el mercat de la "internet de les coses". Un concepte tecnològic que consisteix en una àmplia gamma de dispositius connectats a Internet, des d'un simple podòmetre fins a un complex escàner. El valor s'obté quan aquests dispositius intel · ligents es comuniquen i comparteixen dades en el núvol.

Les solucions en el núvol de Microsoft ajuden a que les dades es processin correctament a través d'eines d'intel · ligència de negoci que extreuen la informació clau perquè les empreses obtinguin coneixement, optimitzin els processos i puguin identificar noves oportunitats de negoci.

Aquesta nova distinció fa més notable la capacitat de Softeng per diferenciar-se en el sector, apostant per la innovació, investigació i formació contínua per proveir les millors solucions als nostres clients.