14/3/2011
ISS Facility Services, es basa en Softeng per assegurar-se que les seves aplicacions són sempre operacionals.

Informació de la ISS tecnologia Departament ha confiat en un projecte d'SOFTENG per millorar la seva infraestructura d'IT basat en plataforma de Microsoft, amb l'objectiu d'augmentar la disponibilitat de les seves aplicacions corporatives, garantint la continuïtat del seu negoci.

ISS és present en més de 50 països i més 485.000 empleats proporcionant serveis a més de 100.000 clients cada dia, generant una facturació de 9.254 Mill. € (2009). També és la companyia de món millor 6 segons per la revista Fortune.

Resum del projecte:

El client ha optat per a SOFTENG gràcies als seus coneixements de tecnologia de Microsoft primer que busquen una solució per portar aplicacions corporatives que bases de dades de servidor SQL de ús a seu van ser sempre disponible i operativa podria independentment de si passa de maquinari de incidents o programari.

Amb aquesta finalitat, SOFTENG va proposar una solució GeoCluster amb SQL Server 2008. Amb aquest sistema, encara que una "A" aplicacions de seient per connectar-se a una base de dades local, que duplica d'un continu i automàtic a altres seu "B" a mode de "reserva constant". Així, si el servidor de base de dades de seat "A" tenia una incidència, tots els usuaris es treballa automàticament amb la base de dades de la plaça d "B" i viceversa, tot automàticament, ràpida i transparent.