15/5/2017 publicat per: Softeng

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Office 365 ens ofereix moltes eines que permeten a les empreses de qualsevol mida impulsar la productivitat dels seus empleats. No obstant això, hi ha tantes que sovint els usuaris no saben quin utilitzar o simplement no usen la més adequada per a la tasca que necessiten dur a terme.

Així que, si estàs començant amb Office 365 o vols saber si fas servir l'eina de col·laboració més adequada per a les tasques que sols dur a terme .. continua llegint, aquest post és per a tu! :)

Exchange i Outlook

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Exchange i Outlook són les aplicacions de correu electrònic de l'Office 365. El correu electrònic és una eina bàsica per a qualsevol organització, està construït sota estàndards i és un component fonamental de la col·laboració empresarial des de fa dècades.

Quan utilitzar-lo?

Quan la necessitat de resposta no és immediata o en el cas de no obtenir una resposta en un temps prudencial; en aquest cas tens la possibilitat d'utilitzar un altre mitjà de comunicació més immediat com, per exemple, Skype empresarial.

Hi ha diferents maneres de donar prioritat als correus que resulten molt eficaços, com ara, marcant estats de prioritat, confirmacions de lectura oa través d'una de les últimes novetats de l'Outlook 2016, destacant converses amb @menciones. En qualsevol cas, s'ha de tenir sempre en compte que el correu electrònic no té sentit urgent i que és una excel·lent eina per col·laborar a un ritme constant.

Skype empresarial  

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Skype empresarial és un concepte de col·laboració totalment diferent al correu electrònic ja que està dissenyat per a fomentar les comunicacions en temps real oferint a més una solució de videoconferència completa. Skype empresarial inclou missatgeria, veu, vídeo i conferències en línia en una mateixa eina que uneix comunicació i col·laboració a través d'una experiència senzilla per a l'usuari.

Quan utilitzar-lo?

Skype empresarial és perfecte per a situacions en què la necessitat de resposta immediata és important, per exemple, pots enviar un missatge instantani per resoldre una pregunta ràpida o fer una trucada d'àudio. Així mateix, l'eina et permet realitzar presentacions en línia amb àudio, vídeo, ús compartit d'escriptori i pissarra virtual.

I per si això fos poc, Skype empresarial t'ofereix una solució integral de veu i videoconferències amb la qual pots realitzar esdeveniments en línia de fins a 10 mil assistents (Skype Meeting Broadcast), gestionar trucades telefòniques amb plans de preus molt competitius amb Microsoft com a proveïdor ( pstn Calling) i un servei de centraleta en línia amb el qual podràs gestionar les trucades en la teva empresa directament des de Skype (Cloud PBX).

 

Yammer

Yammer és la xarxa social privada per a les empreses en la q Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 ue es genera un espai per a una comunicació fluida i bidireccional. Reuneix totes les característiques d'una xarxa social (conversa, immediatesa, informació, microbloggins, etc ...) traslladat a l'empresa i dissenyat perquè els empleats puguin comunicar-se entre si, agilitant el procés de comunicació interna respecte als sistemes tradicionals com reunions , correu electrònic, etc ...

Quan utilitzar-lo?

Habitualment s'utilitza per compartir coneixement amb companys o col·legues de professió, publicar notícies, obrir debats o formular preguntes, però sense esperar una interacció immediata de les converses ja que en la majoria dels casos les respostes i participacions es demoren hores i dies.

SharePoint Online

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Les eines de les que hem parlat fins ara estan basades en la conversa, però la veritable col·laboració pot anar molt més enllà. SharePoint Online és el concentrador de contingut del teu equip. És on totes les persones amb les que treballes, tant de la teva organització com externes a ella, es reuneixen en temps real per treballar, crear i compartir contingut amb les aplicacions d'Office i onedrive per a l'Empresa.

Amb SharePoint, pots emmagatzemar, sincronitzar i compartir documents fàcilment amb usuaris independent d'on estiguin ubicats o què dispositiu utilitzen per accedir a la documentació.

 

Planner

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 El treball en equip mal organitzat pot resultar caòtic i per resoldre aquest problema Office 365 t'ofereix Planner, l'eina d'organització de treball en equip i col·laboració en línia. Amb Planner els equips puguin crear nous projectes, organitzar, assignar i col·laborar amb les tasques, xatejar sobre el projecte, fixar dates de venciment, actualitzar estats i compartir arxius.

Cada pla té el seu propi panell, on pots organitzar tasques en cubs i classificar les tasques segons l'estat o l'usuari al qual es van assignar.

 

OneNote

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Compartir notes després d'una reunió era una tasca que requeria de temps per transcriure les notes preses i enviar-les per correu electrònic a tot el teu equip. Ara tot aquest procés se simplifica amb OneNote, el bloc de notes digital de l'Office 365 que t'ofereix un lloc únic on recopilar totes les teves anotacions i compartir-les fàcilment en pocs clics.

OneNote està dissenyat per recollir, organitzar i compartir materials sense disseny, generalment per a projectes, una eina general per prendre notes en qualsevol situació que guarda i sincronitza automàticament les notes perquè puguis concentrar-te en els teus pensaments i idees.

 

Col·laboració en equip

Aquestes eines de les que us hem parlat són les eines de col·laboració que inclou Office 365, ara ja sabem quan utilitzar cadascuna d'elles per separat. No obstant això, és probable que per a determinats projectes teva feina sigui molt més eficaç utilitzant una combinació d'elles.

Office 365 inclou eines que s'adapten a la manera de treballar dels equips oferint-los una solució integrada que els permet col·laborar amb més eficàcia mitjançant xat, reunions en línia, la co-autoria, compartició segura d'arxius i correu electrònic de grup. A continuació us parlem d'elles:

Teams

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Microsoft Teams és un nou espai de treball basat en xat i dissenyat per millorar la comunicació i col·laboració dels equips de treball de les empreses. Teams reuneix en un espai comú, les aplicacions de col·laboració necessàries per treballar en equip (Xats, Videoconferències, notes, accés a contingut, Office Online, planner, entre altres característiques).

Teams està dissenyada per a una necessitat d'interacció instantània; inicies una conversa amb el teu equip de Teams normalment esperant una resposta immediata per avançar eficaçment en el projecte. Una de les seves capacitats diferenciadores és que l'eina ens ofereix la possibilitat de fer seguiment de les converses a través de l'historial del xat.

 

Grups d'Office 365

Trabajando con las herramientas de colaboración de Office 365 Les diferències entre Teams i Grups de l'Office 365 són menys evidents ja que les dues eines comparteixen una gran part de la infraestructura. De fet, pots crear un equip de Teams a partir d'un grup d'Office 365 existent.

Funciona amb les aplicacions d'Office 365, de manera que els usuaris poden realitzar co-autoria dels arxius, emmagatzemar arxius a la biblioteca de documents del grup, prendre notes amb OneNote, organitzar i assignar tasques a través de Planner, programar reunions o enviar correus dins del grup.

Una de les diferències és que Teams centra tota la seva plataforma en l'agilitat del xat mentre que en utilitzar Grups serà Outlook seva interfície habitual per a les converses i recursos compartits.

 

Ara que ja coneixes totes les eines que t'ofereix l'Office 365 per a col·laborar i fer que la teva empresa i els teus equips siguin més productius què estàs esperant per usar-lo? :)

Vols saber més sobre les eines de col·laboració i la resta d'aplicacions que componen la suite d'Office 365?

Sí, vull saber més!

 

 

<< tornar al bloc
FacebookTwitterLinkedInWhatsapp
Enviant...

Vols rebre els articles al teu correu?


Suscripciones al Blog Rss del Bloc