17/12/2013 publicat per: Softeng

MarketingDigital.png Aquesta és una de les conclusions tretes de l'estudi realitzat per l'empresa QDQ mitjana sobre com aposten les Pimes espanyoles pel màrqueting digital per impulsar els seus negocis.

L'estudi, realitzat a 1.084 empreses, revela que el 98% considera important per als seus negocis tenir una pàgina web pròpia i que el 62% de les empreses espanyoles consideren que és vital tenir un bon gestor de continguts. Així mateix, l'estudi indica que el 70% de les empreses enquestades considera que el catàleg de productes és un dels serveis més importants dins de la seva pàgina web.

Segons dades d'aquest estudi, a l'hora de navegar, les recerques i consultes se situen en primer lloc per a les pimes, un 53% navega per fer cerques, enfront del 26% que ho fa per gestionar les xarxes socials del seu negoci. Amb un 13% el segueixen les transaccions bancàries i amb un 7% les compres en línia.

Un altre cas d'estudi ha estat la publicitat en línia, el resultat mostra que el 56% de les pimes considera que la principal aportació de la publicitat en línia és la creació de visites al web, valorada gairebé al mateix temps que la captació de clients amb un 55%, l'augment de vendes (52%) i la creació de marca (45%).

Finalment, dels resultats de l'anàlisi realitzada, es posa de manifest que cada vegada són més les empreses que aposten per la mobilitat. L'estudi revela que el 45% dels empresaris accedeixen a la xarxa des del seu ordinador, mentre que el 39% ha convertit el seu telèfon mòbil en el seu principal dispositiu per accedir a la xarxa.

InfografiaclientesQDQ.jpg

<< tornar al bloc
FacebookTwitterLinkedInWhatsapp
Enviant...

Vols rebre els articles al teu correu?


Suscripciones al Blog Rss del Bloc