Office 365 va incloure
i serveis que et permeten compartir idees i documents, així com col·laborar amb usuaris de dins i fora de l'organització: SkyDrive Pro i Llocs del SharePoint Online.
Treballant amb ells podràs:
- Compartir idees publicant en un subministrament de notícies
- Seguir a persones, documents i etiquetes per estar informat sobre les activitats i actualitzacions
- Crear llocs de grups i biblioteques de documents per tenir els documents organitzats
- Controlar quines persones poden veure els documents, ja siguin de dins o fora de l'organització
- Utilitza una bústia de lloc per emmagatzemar i compartir correu electrònic per a un grup o projecte
- Col·laborar en documents d'Office, com Word, Excel i PowerPoint
- Crear llistes, calendaris i plantilles perquè tot l'equip pugui usar-los
- Sincronitzar una biblioteca de documents amb una carpeta del PC per poder accedir fàcilment als arxius
Per provar-los, inicia sessió a l'Office 365 i després, a la part superior de la pàgina, fes clic a SkyDrive o Llocs.

Compartir documents en SkyDrive Pro
SkyDrive Pro és la teva biblioteca professional, que es proporciona a través de la subscripció de la teva empresa a SharePoint Online amb Office 365. Podeu fer servir SkyDrive Pro per organitzar i emmagatzemar documents de treball, compartir arxius fàcilment i col·laborar en els documents amb companys de la teva empresa .
També pots enviar opcionalment un correu per informar les persones amb les que comparteixes el document o la carpeta i consultar les persones amb les que es comparteixen els documents.

Si encara no coneixes Office 365 et convido al fet que ho facis i gaudeixis ja de les innombrables avantatges de treballar amb les eines de productivitat.
Vull sol·licitar una demo