Servicios gestionados: Ahorro de costes y flexibilidad Els constants canvis que avui dia pateixen les empreses per la pressió dels mercats i la necessitat de reaccionar ràpidament als mateixos, els impulsen a pujar al núvol de Microsoft de manera progressiva. Tanmateix, la seva implementació és només una part de l'equació.

En realitat, amb l'objectiu d'obtenir un model d'IT flexible que contribueixi veritablement a reduir costos, millorar la productivitat i guanyar en agilitat, necessitem alguna cosa més per acabar aconseguint els beneficis que promet el cloud.

 

 

 

Ja estic en el núvol ¿I ara què?

Les empreses que es mouen al núvol tenen dificultats per respondre a aquesta pregunta perquè moltes d'elles no tenen plans de contingència ni tampoc els recursos ni l'experiència necessària per monitoritzar i gestionar correctament les seves aplicacions, serveis i sistemes en el núvol.

El núvol simplifica la gestió de les aplicacions que tenim en Microsoft Azure i especialment tot el relatiu a l'Office 365, encara que els departaments de TI han igualment ser capaços de reaccionar davant problemes o noves necessitats, trobant solucions ràpides que assegurin la continuïtat del seu negoci. Així mateix, apareix el repte de saber gestionar aquest nou escenari i fer-ho a més amb eficàcia, mantenint part del control i aconseguint treure tot el suc d'estar en el núvol.

Tot l'anterior sobrecàrrega als departaments de TI colapsándolos amb noves situacions que els impedeixen dedicar-se a tasques de més valor, provocant fins i tot que sol·licitin a direcció contractar personal especialitzat en tecnologies que com Office 365 i Azure, evolucionen a velocitat de vertigen.

 

Quin cost suposa tenir personal en plantilla expert en cloud?

Comptar amb professionals especialistes en el núvol no només comporta els típics costos de nòmines, assegurances, vacances, baixes, etc ... sinó sobretot la constant necessitat d'inversió perquè el personal estigui sempre preparat i format en plataformes que evolucionen dia a dia.

En efecte, a part dels costos salarials, cal per tant que el personal dediqui gran part de la seva jornada laboral a estar al dia de totes les novetats i en esbrinar com impacten en el seu cas, de manera que, per a una empresa en la qual el Cloud no és el seu negoci, tot això suposa un cost elevat i difícil de sostenir.

 

Per què les empreses aposten pels serveis gestionats cloud?

Servicios gestionados: Ahorro de costes y flexibilidad Si comparem els costos anteriors de tenir personal en plantilla davant comptar amb un proveïdor especialista en gestionar, monitoritzar, detectar i solucionar problemàtiques de les nostres aplicacions i infraestructura així com treure-li el màxim partit al núvol, la diferència és molt significativa.

Comptar amb un partner de serveis gestionats cloud pot ser molt beneficiós per a:

1-Reduir costos de personal: Contractar suficient personal i sobretot, mantenir-lo sempre format amb els canvis i millores que constantment introdueix Microsoft és extremadament car respecte a comptar amb els serveis d'un proveïdor el focus de negoci és el núvol i que ofereix un cost competitiu i predictible.

2-Reduir costos de consum cloud: Un proveïdor de serveis gestionats com Softeng pot encarregar-se de reduir el consum dels seus recursos en el núvol. Per exemple, podem detectar que certs serveis o aplicacions en Azure no s'usen o s'usen molt poc en certs moments del dia i automàticament apagar aquests serveis, reduint els costos del client.

3-Augmentar l'eficiència: El personal de TI de les empreses sol tenir moltes responsabilitats i li és impossible estar al dia de les novetats que mes a mes Microsoft introdueix en el núvol, de manera que és difícil que puguin respondre ràpidament a necessitats que quan apareixen, són noves per a ells. En canvi, els proveïdors especialitzats en serveis gestionats en el núvol, en treballar amb molts clients i estar contínuament informats per part de Microsoft, puguin resoldre les problemàtiques més ràpidament.

4-Millorar el nostre negoci: Els serveis gestionats permeten a les empreses reduir notablement la seva dedicació en tasques que no tenen un impacte directe en el seu negoci, podent dedicar el seu temps a centrar-se en objectius més estratègics.

5. Reduir riscos: Els serveis gestionats en el núvol garanteixen al client flexibilitat per disposar d'un temps de resposta màxim. A més, els proveïdors especialistes en el núvol de Microsoft, no només poden resoldre les problemàtiques de manera més ràpida, sinó que gràcies a les eines de monitorització proactiva de què disposen, sovint poden anticipar abans que el problema impacti en el client.

 

Solucions flexibles ia mida
Un contracte de serveis gestionats es compon de cobertures, nivell de servei i d'un preu fix mensual que cobreix tots els serveis requerits pel client.

Les cobertures incloses bàsiques poden estendre més enllà de la pròpia gestió i monitorització dels nostres sistemes en el núvol, per incloure: Consultoria i suport de primer nivell, garantia de disponibilitat de certs recursos, possibilitat d'escalar incidències a Microsoft, implantació d'estratègies d'optimització de TI, manteniments a mida, serveis de helpdesk, etc ...

A més, gràcies a la flexibilitat d'aquests serveis, les empreses poden triar opcions híbrides en funció de la complexitat de la seva infraestructura en el núvol, combinant la dedicació del seu propi departament de TI amb els serveis del seu proveïdor de serveis gestionats en el núvol.

 

Com pot ajudar-te Softeng?

Servicios gestionados: Ahorro de costes y flexibilidad hem vist per què comptar amb serveis gestionats per part d'un proveïdor especialista en el núvol de Microsoft ofereix a les empreses importants beneficis i és aquí on Softeng pot ajudar-te. A més, amb la nostra solució personalitzable protegim les teves dades, servidors, serveis i aplicacions crítiques en el núvol.

Les cobertures més habituals són:

  • Monitorització i gestió de serveis en el núvol (Microsoft Azure i Office 365)

  • Assistència remota per a suport i / o ajustos en la configuració dels sistemes cloud.

  • Possibilitat de escalación de casos a Microsoft amb màxima prioritat.

  • Solucions de protecció i continuïtat de negoci

  • Manteniment de plans de contingència

  • Manteniment d'aplicacions de negoci crítiques

  • Serveis de consultoria per a tasques complexes que requereixen de major expertesa

  • Visites presencials o via Skype, per part d'un enginyer certificat Microsoft

  • Temps de resposta garantits, segons el nivell de servei que requereixi el client.

La nostra avalada experiència juntament amb els beneficis dels serveis gestionats t'ajudaran a assolir el teu objectiu principal: millorar la competitivitat de la teva empresa

 

 

Vols saber més? Contacta amb nosaltres!

Sí, vull saber més!

 

<< tornar al bloc
FacebookTwitterLinkedInWhatsapp
Enviant...

Vols rebre els articles al teu correu?


Suscripciones al Blog Rss del Bloc