Microsoft llança nous plans de l'Office 365 pensats per a empreses de no més de 300 usuaris oferint serveis molt més assequibles.
Així mateix, Microsoft oferirà la possibilitat als seus actuals clients de plans Petita i Mitjana empresa, moure a les noves subscripcions estalviant així diners.
Els nous plans són:
- Office 365 Business: Inclou el paquet d'Office Standard - Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote i Publisher- més d'1 TB d'emmagatzematge Cloud a OneDrive i la possibilitat d'editar els documents des d'un PC, Mac, iPad, Tablet Windows o mòbil. El seu preu estalviarà als clients un 31% per usuari a l'any respecte a la versió actual, Office 365 Proplus.
- Office 365 Business Essentials: Inclou els serveis per al funcionament del negoci, com ara el correu electrònic i calendari, Office Online, reunions en línia, missatgeria instantània, videoconferència, emmagatzematge en el núvol i intercanvi d'arxius. No inclou Office Professional.
- Office 365 Premium: Integra els plans Office 365 Business i Business Essentials, afegint Yammer Enterprise i la integració en premissa amb Active Directory.
Aquesta taula recull el detall de les característiques dels plans:

Plans amb major valor i flexibilitat
Aquests plans ofereixen a les solucions més econòmiques amb característiques millorades com ara la compatibilitat amb Active Directory o l'augment del límit d'usuaris a 300 perquè més empreses puguin beneficiar-se'n.
D'altra banda, les Pimes tindran més flexibilitat en tenir la possibilitat de moure a altres plans empresarials o fins i tot afegir solucions com ara Project, Visio o Dynamics.
Vols saber més sobre els plans d'empresa de l'Office 365?
Sí, vull saber més