18/1/2013 publicat per: Softeng
seo.png

Et presentem una sèrie de consells que resulten imprescindibles per a l'elaboració d'una bona estratègia de posicionament:

1. Textos de qualitat i originals: El contingut de qualitat, rellevant i original que aporti valor al nostre públic objectiu és un dels pilars fonamentals d'una bona estratègia de posicionament. No només mantindrà als nostres visitants fidels al nostre lloc sinó que els cercadors ens premiaran amb major rellevància.

2. Cerca i defineix les teves paraules clau: Per optimitzar la teva pàgina web és de vital importància que defineixis les paraules clau amb les que vols posicionar en els cercadors. Després, cada vegada que creus una pàgina s'ha de triar unes poques i usar-les de la següent manera:

  • En el títol o nom del nostre contingut
  • Descripció, l'etiqueta descripció ha d'oferir un resum del que apareix en aquesta pàgina i ha de contenir les paraules clau per les que volem que els cercadors mostrin la nostra pàgina
  • Etiquetes H1, ​​H2: La utilització d'etiquetes és molt important, ja que li diuen als cercadors quines són les paraules més importants del nostre contingut perquè li donin més importància a l'hora de mostrar resultats
  • Dins del mateix contingut: Les paraules clau s'han d'incloure de manera natural dins el contingut sense fer un ús excessiu d'elles

3. Estructura i disseny del web: És important dissenyar una estructura i jerarquia ben elaborada dels continguts de la pàgina. La presentació de la informació amb una navegació fàcil i intuïtiva és fonamental per aconseguir fidelitzar al nostre públic objectiu.

4. La importància de les xarxes socials: Les xarxes socials prenen un paper cada vegada més important en el món empresarial i han de formar part de la vida i estratègies de les empreses ja que són l'oportunitat perfecta per donar a conèixer, d'una manera ràpida, els nostres productes o marca. Participar-hi ens permetrà expandir la nostra influència i augmentar la nostra reputació en línia i a accelerar la posicionament d'aquells continguts que més es comparteixin a les xarxes socials.

5. Analitza l'efectivitat de la teva web: Una anàlisi de les estadístiques de trànsit de la nostra web és fonamental per conèixer l'evolució i l'èxit del nostre lloc web, arribant a ser el suport per a qualsevol acció de màrqueting. Amb les dades obtingudes, les empreses poden posicionar millor davant la competència, definir estratègies de màrqueting en funció de les pàgines amb més èxit, conèixer els punts febles del seu lloc, la procedència de les visites i fins i tot poden ajudar a definir estratègies més acords amb els hàbits del nostre públic objectiu, millorar el servei i aconseguir un major nombre de vendes i clients.

6. Utilitza una plataforma de gestió de continguts que t'ajudi: Si fas tot això i els resultats no són del teu gust, pots fer dues coses. Una, contractar una agència de SEO perquè de forma mensual faci optimitzacions tècniques al teu web o bé, si no ho has fet ja, descobreix com Softeng Portal Builder pot fer la màgia que busques, gràcies al motor d'optimització automàtic i transparent per els usuaris.

<< tornar al bloc
FacebookTwitterLinkedInWhatsapp
Enviant...

Vols rebre els articles al teu correu?


Suscripciones al Blog Rss del Bloc