30/1/2013
Vueling es puja al núvol amb èxit de la mà de Softeng
Vueling es puja al núvol de la mà de Softeng

L'aerolínia Vueling ha apostat per Softeng per a la implantació de l'eina de comunicació unificada en el núvol, Microsoft Lync Online

Lync en línia com a part de la família de productes que componen la suite de productivitat en el núvol, Office 365, proporciona a l'empresa una gran millora de les seves comunicacions internes, optimitzant el seu correu electrònic i oferint-los la possibilitat de realitzar videoconferències, el que es tradueix en un augment de la productivitat dels empleats i una reducció de costos per a la companyia.

Vueling va escollir a Softeng com partner de serveis Cloud, per ser una de les empreses amb més experiència en implantacions complexes d'Office 365 i ha manifestat la seva total satisfacció tant amb els serveis de Softeng com amb els beneficis que està obtenint de la plataforma.

El projecte va sorgir quan des de les àrees d'IT i RRHH de Vueling es va detectar un ús excessiu del correu electrònic i reunions presencials, el que suposava un creixent augment dels costos de gestió i una productivitat menor dels empleats.

Vueling va avaluar les solucions de Microsoft i Google i va decidir apostar per Lync Online, no només perquè les seves prestacions s'ajustaven més a les seves necessitats sinó perquè, en paraules de Joan Corominas, IT manager de sistemes Comunicacions i Seguretat de la informació a Vueling, "el nostre parc de llocs d'usuari és Microsoft Windows i la suite d'ofimàtica és Microsoft Office. Busquem que per als usuaris fos una implantació el més natural possible, totalment integrada amb les seves eines de treball ".