25/10/2010
SOFTENG presenta al costat de Steve Ballmer el cas d'èxit de Softeng Portal Builder
SOFTENG presenta al Costat de Steve Ballmer l'ques d'èxit de Softeng Portal Builder
Amb la participació del CEO de Microsoft, Steve Ballmer, el director general de SOFTENG Carles Colell, presenta més de 200 directius de grans corporacions la solució per a projectes web en el núvol, Softeng Portal Builder.

En l'esdeveniment celebrat a Madrid el passat 8 d'octubre, SOFTENG va tenir especial protagonisme col.laborant en la difusió de l'estratègia de Microsoft en el món cloud-computing i presentantSofteng Portal Builder com la primera plataforma per a projectes web en model SaaS funcionant en el núvol. Així mateix i durant la seva intervenció, Carlos Colell va exposar els motius estratègics de la decisió d'apostar per Windows Azure i els beneficis aconseguits fins al moment.

El fet que Softeng Portal Builder siguil'única plataforma per a projectes weben el món funcionant en SaaS i Windows Azure, va motivar a Microsoft Corporation a elaborar des de Redmond un estudi sobre la mateixa i va decidir convidar a SOFTENG a exposar en l'esdeveniment l'esdeveniment més important de Microsoft sobre Cloud-Computing celebrat a Espanya.

Durant les diverses presentacions, es van mostrar les novetats i característiques de Windows Azure, els seus principals beneficis i els avenços que prepara Microsoft per als pròxims mesos. Així mateix, es va posar èmfasi en el fet que la 'núvol' ofereix increïbles oportunitats al IT de les companyies i tant Microsoft com SOFTENG consoliden el seu compromís cap al Cloud-Computing com a plataforma i infraestructura (PAAS i IaaS).

Vegeu el vídeo amb el resum de la intervenció deSteve Ballmer i Carlos Colell.