1/4/2010
Softeng Portal Builder ™, primera plataforma per a projectes web que opera a Windows Azure

Després de diversos mesos d'investigació i enginyeria, Softeng Portal Builder ™ s'ha convertit en la primera plataforma empresarial per a projectes web i gestió de continguts a Espanya que opera a Microsoft Windows Azure. Mitjançant el nou avenç que suposa la unió de Softeng Portal Builder ™ amb Azure, els clients i departaments de TI tenen l'opció d'accedir a les millors tecnologies obtenint seguretat i un ràpid retorn de la inversió.

Què és Windows Azure? Microsoft Windows Azure és un sistema operatiu usat d'última generació, que permet desenvolupar, administrar i executar aplicacions i serveis remots en el núvol, o el que és el mateix, ofereix com a servei capacitat de computació, emmagatzematge i connectivitat.

El propòsit fonamental de Azure és facilitar als clients un datacenter remot on allotjar les aplicacions web perquè es beneficiïn dels avantatges de l'cloud-computing i .NET:

1. No requereix inversió en actius maquinari o programari.
  2. Elimina la necessitat de personal propi de client per gestionar la infraestructura.
  3. Computació, emmagatzematge i connectivitat segons requereixi l'aplicació web.
  4. Escalabilitat il·limitada.
  5. Fiabilitat.
  6. Seguretat de la informació.
  7. Interoperabilitat.
  8. Eines familiars per als desenvolupadors.
  9. Pagament per ús.

Més opcions que mai L'opció de Azure completa l'oferta d'allotjament flexible de l'innovador model "SaaS Anywhere" de Softeng, el qual permet allotjar un projecte web costat de la plataforma de gestió de continguts Softeng Portal Builder ™ a:

• Datacenter propi: Per a grans comptes que aposten per allotjar les seves aplicacions en la seva infraestructura.
    • ISP de confiança de client: Per a empreses amb aplicacions web amb necessitats moderades de disponibilitat i escalabilitat, i que per diversos motius prefereixin gestionar i disposar d'un servidor o servidors dedicats.
    • Microsoft Windows Azure: Per a empreses amb aplicacions web amb altes necessitats de disponibilitat i escalabilitat per obtenir tots els beneficis que ofereix el núvol.
    • Solució combinada: Per a empreses que requereixen una aplicació on-premissa per una qüestió d'eficiència o política de seguretat (per exemple una intranet), al costat d'un web públic en el núvol o un ISP, a causa de necessitats de disponibilitat, connectivitat i escalabilitat.

Microsoft Azure y softeng Portal Builder CMS

Microsoft i SOFTENG estan treballant per dur a terme accions conjuntes per donar a conèixer els avantatges de la unió "Softeng Portal Builder ™ + Azure", ja que la solució brinda a les empreses poder triar l'allotjament de les seves aplicacions web tant en serveis basats en el núvol, en els servidors en el seu datacenter (on-premissa), o combinar-los de la forma que tingui més sentit per a les seves necessitats específiques.

Sobre SOFTENG Fundada el 1997, Softeng és una enginyeria de programari nacional, fabricant de la primera plataforma per a projectes web: Softeng Portal Builder ™ permet ajudar a les persones i empreses a construir, gestionar i connectar solucions web empresarials. Si està interessat en obtenir més informació sobre Softeng, visiteu la pàgina web www.softeng.es