19/7/2011
Softeng Portal Builder, guanya el premi a el millor projecte emprenedor en Cloud atorgat per Microsoft

Microsoft, en el seu concurs d'aplicacions Cloud en Azure "The Cloud Màster", atorga a Softeng el premi a l' millor projecte emprenedor en tecnologia Cloud i presentarà Softeng Portal Builder en l'esdeveniment IAMCP (Associació internacional de partners de canal de Microsoft) que se celebrarà la propera tardor a Santander.

Softeng Portal Builder ™és l'evolució dels sistemes de gestió de continguts (web cms), cap a una plataforma empresarial per dur a terme projectes web en el núvol de forma rendible. Ajuda a potenciar les empreses a través del web oferint autonomia i productivitat en la gestió de l'site amb uns baixos costos de propietat.

D'entre tots els avantatges que ofereix Softeng Portal Builder ™, Destaquen la edició visual des del propi site, La millora de l' posicionament en cercadors, El sistema de traducció simultània de continguts a altres idiomes i la capacitat per incrementar la conversió de visitants en noves oportunitats de negoci mitjançant anàlisi de l'comportament dels usuaris.

The Cloud Màster repta a estudiants, emprenedors i desenvolupadors professionals a crear la millor aplicació en el núvol. Els objectius són formar a la comunitat de desenvolupadors i crear nous llocs de treball i noves solucions cloud altament qualificades.

Aquest premi ens omple d'orgull i ens anima a seguir dedicant recursos i esforços per seguir innovant i apostant de forma estratègica per Windows Azure i el núvol.

Per a més informació sobre el premi:http://www.microsoft.com/spain/thecloudmaster/gana-empr.aspx