4/8/2011
Softeng Portal Builder, en el Marketplace de Microsoft Windows Azure
Softeng Portal Builder al Marketplace de Microsoft Windows Azure

Coincidint amb l'esdeveniment mundial de partners de Microsoft celebrat a Los Angeles i en el qual Softeng va estar present, Softeng Portal Builder va formar part de la inauguració oficial del MarketPlace de Azure al costat d'altres 200 aplicacions de tot el món. Aquesta fita suposa el primer pas amb vista a la internacionalització de la recent guardonada plataforma per part de Microsoft en el concurs d'aplicacions en el núvol.

El Windows Azure Marketplace, un site comercial de Microsoft que classifica les aplicacions que funcionen en el núvol usant la plataforma cloud Microsoft Windows Azure.

Softeng Portal Builder és l'evolució dels sistemes de gestió de continguts (web cms), cap a una plataforma empresarial per dur a terme projectes web en el núvol de forma rendible, en ajudar a potenciar les empreses a través del web oferint autonomia i productivitat en la gestió del site amb uns baixos costos de propietat.

D'entre tots els seus avantatges, destaquen l'edició visual des del propi site, la millora del posicionament en cercadors, el sistema de traducció simultània de continguts a altres idiomes i la capacitat per incrementar la conversió de visitants en noves oportunitats de negoci mitjançant anàlisi del comportament dels usuaris.

Pots accedir al Marketplace de Azure i consultar la fitxa de Softeng Portal Builder aquí