18/9/2012
Softeng participarà en la conferència mundial de metodologies de desenvolupament Agile - Scrum

Softeng ha estat seleccionat per explicar la seva experiència sobre desenvolupament Agile en l'esdeveniment internacional anual sobre metodologies àgils que aquest any se celebra Barcelona el proper 3 d'octubre.

En aquesta xerrada, Carlos Colell, director general de la companyia i Christian Rodriguez, Scrum Màster del nostre equip d'enginyers de desenvolupament, comptaran nostra experiència sobre com va poder fer-se realitat la implementació d'un projecte d'extrema complexitat com la nostra plataforma Portal Builder, i com la metodologia Agile Scrum i les tècniques Lean van ser una de les claus per aconseguir-ho.

Des de llavors, aquesta metodologia i les tècniques d'enginyeria que fem servir, s'ha convertit en un dels nostres secrets per oferir als clients excel·lència en el desenvolupament de programari a mida de qualsevol tipus.

Si vols obtenir informació sobre l'esdeveniment, registre i agendes, pots consultar el site creat per l'organització del congrés aquí