27/6/2012
SOFTENG en la Conferència Mundial per als socis de Microsoft

MicrosoftWPC2012Detall.pngSOFTENG va assistir a la conferència de soci mundial 2012 , que aquest any es va celebrar a Toronto (Canadà), entre 8 i 12 juliol

Aquesta Conferència Mundial és l'esdeveniment més important per a la comunitat de soci de Microsoft i representa un punt de trobada només per a la interacció entre els socis i l'equip directiu de Microsoft.

A més a més, en aquest esdeveniment, la companyia nord-americana va anunciar que la seva estratègia per al proper any, llançament de productes futurs i oportunitats i nou entorn de models de negoci de núvol que ofereix.

El WPC és un espai en el qual durant cinc dies, des de socis de més de 150 països tenen l'oportunitat de desenvolupar les seves habilitats per participar en les sessions de més de 600 i conferències claus, amb la intervenció de Steve Ballmer, Kevin Turner i Jon Roskill; màxims líders de Microsoft juntament amb alts executius de la companyia del núvol, Office 365 i àrees de blau.