1/4/2011
SOFTENG participa en l'esdeveniment "Fast Track al núvol" amb "Microsoft Centre d'innovació" i Microsoft.

El passat 31 de març, Softeng va participar en l'esdeveniment orientats a empreses de guiatges crear i/o emigri les seves aplicacions a la plataforma de Microsoft Windows Azure, que és la proposta de Microsoft de sistema en el núvol operatiu.

L'esdeveniment, organitzat per Ramon Costa del Centre d'innovació de Microsoft, va començar amb una presentació de Albert Esplugues, director del Centre, on les oportunitats que ofereixen les empreses de núvol. Llavors, Juanjo Carmena, responsable de Windows Azure a Espanya de Microsoft, explicar en la seva presentació de les característiques del núvol de plataforma de Microsoft s'estan mostrant l'admiració de la feina feta fins ara per Softeng en diverses ocasions i també lloant els resultats espectaculars obtinguts amb Portal Builder en termes d'escalabilitat i rendiment en Windows Azure.

Llavors, donava forma a una sessió d'estudis de cas que en el qual va participar el SOFTENG. En el seu discurs, SOFTENG, Carlos Colell, director va ser responsable de l'avís amb orgull que la companyia va ser el primer a Espanya que va optar per Windows Azure, va explicar que és Softeng Portal Builder, per què es va traslladar al núvol i quines van ser les raons per què precisament optat per la plataforma de Microsoft. Posteriorment, que va llegir als assistents una visió general dels passos que es van prendre a moure's de l'aplicació Azure, fent èmfasi en el fet que per aprofitar els beneficis que ofereix Azure en termes d'escalabilitat, actuació, fiabilitat i baix consum de recursos, és necessari a aplicacions de disseny dissenyades per funcionar correctament en el núvol.

A més, el "Centre d'innovació de Microsoft" ha dissenyat un conjunt de divulgació, la formació i la promoció, que se celebrarà durant els mesos de març a juny 2011 i pretén contribuir a l'aplicació en marxa de noves oportunitats per millorar la competitivitat i la productivitat de les empreses.