4/4/2011
SOFTENG participa al costat d'IDC en l'esdeveniment "Cloud Computing 2011"

El proper dia 6 d'abril a Madrid,IDCanalitzaràel present i futur del Cloud Computing en un esdevenimentexclusiu que reunirà als més influents proveïdors, amb alts directius de TI de les principals empreses per analitzar, debatre i aprendre a integrar el núvol amb la tecnologia existent en la seva empresa.  En aquest esdeveniment, SOFTENG participarà com a cas pràctic al costat d'empreses i organitzacions de primer nivell com Microsoft, Google, HP, Intel, Accenture i Indra entre d'altres, mostrant la seva experiència en el procés de moure una gran aplicació com Softeng Portal Builder al núvol , amb Microsoft Windows Azure.

La revolució del Cloud Computing s'està convertint en la tendència de TI més important dels últims anys, i la que més atenció ha rebut dels mitjans especialitzats. Cloud Computing està transformant a tots els actors involucrats en aquest negoci des del fabricant al client corporatiu, perquè permet a les organitzacions aconseguir majors i més ràpids retorns en les seves inversions en tecnologies de la informació. En lloc de considerar la Núvol com un conjunt de noves tecnologies, els CIOs més visionaris reconeixen-hi una extensió de les seves estratègies de contractació, generant així avantatges competitius per als seus negocis.

Accedeixi a l'agenda de l'esdeveniment en http://www.cvent.com/events/cloud-computing-2011/agenda-6a7fb3abd3dd458986e41dfb941f2dca.aspx