6/11/2020
Softeng, un final d'any molt compromès amb ajudar a les empreses

Softeng muy activos en eventos

Aquest últim trimestre ha estat ple d'esdeveniments i novetats en Softeng. Hem tingut l'oportunitat de participar en diversos esdeveniments de referència per a CIOs i professionals d'IT, i hem preparat dos webinars per aportar claredat i solucions pràctiques en aquests temps complicats.

Aquí et resumim els principals esdeveniments i en què consisteixen.

CIO Digital Forum 2020

En l'esdeveniment organitzat per IDC, aquest any titulat "La (R) Evolució Digital. Prioritzant l'agenda digital de l'CIO", es van debatre les necessitats, solucions i tendències en qüestions tan actuals com a treball remot, ciberseguretat i IA.

Softeng va estar present a la taula rodona "Construint el negoci de seguretat en el núvol", on el CEO de Softeng, Carlos Colell, va tenir l'oportunitat de debatre amb CIOs referents de el sector quins riscos han d'afrontar els departaments IT en temes de ciberseguretat i què característiques té una solució òptima.

Pots veure ací un resum complet de l'esdeveniment.

Future of Work

En l'edició d'aquest any, el "Future of Work" d'IDC cobra més rellevància que mai a l'abordar el futur de l'teletreball centrant la mirada en l'impacte que tindrà tant per als empleats com a nivell de negoci. El tema es plantejarà des de tres blocs fonamentals per a la transformació digital: consolidar la cultura, adaptar l'espai de treball i promoure la tecnologia que permeti un entorn laboral digitalitzat.

Carlos Colell participarà en una taula rodona on exposarà quins pilars són necessaris per a un treball en remot que permeti a les empreses i els seus equips de continuar sent productius, creatius ia través de solucions que eliminin complexitat a IT i no posin en risc la seguretat de tota la empresa.

L'esdeveniment se celebrarà el pròxim 19 de novembre en format 100% digital, on els assistents podran gaudir de sessions interactives i debats, a més de l'oportunitat d'expandir les seves xarxes de contactes amb empreses de tot el territori nacional.

Si encara no tens la teva plaça reservada, pots fer-ho aquí .

Webinar "Empreses Resilients"

Com a resposta a l'escenari ple d'incertesa que està portant la pandèmia, en Softeng vam posar en marxa un webinar amb el propòsit de compartir la nostra visió de què necessita una empresa per ser resilient i continuar sent productiva amb independència de factors externs tan impredictibles com els que estem vivint.

En l'esdeveniment, dut a terme el passat 22 de novembre, més de 200 empreses van tenir l'oportunitat d'acompanyar-nos durant 1 hora en un espai on vam posar especial èmfasi en com habilitar el treball en remot. Parlem de les implicacions i els riscos d'usar VPNs o infraestructures d'escriptori remot clàssiques, de com poden arribar a comprometre la seguretat de tota l'empresa i de quins reptes ha d'afrontar una solució òptima.

Posteriorment vam presentar Windows Virtual Desktop, parlem de les seves característiques i dels seus avantatges sobre la resta d'opcions i, com sempre, li vam donar l'enfocament pràctic a través d'una demo d'el servei, mostrant la immillorable experiència i usabilitat des de diversos dispositius i aspectes en matèria de ciberseguretat, a nivell d'identitat, informació i dispositius.

Si no vas tenir ocasió d'acompanyar-nos, et deixem un resum més complet aquí .

Webinar "Incorporant els processos de negoci en Microsoft Teams"

Està sent un any molt complex a nivell de canvis en els negocis, que porten mesos posant tots els esforços a continuar sent productius i eficients amb una força laboral que ara està distribuïda.

Per atendre aquesta necessitat, Microsoft ha posat especial focus en llançar un gran conjunt de novetats per Teams, l'àrea de treball per a la col·laboració i productivitat entre equips, que permetin a les empreses continuar rendint i innovant sense dependre de factors externs.

Amb l'objectiu d'ajudar a les empreses a treure el màxim profit de la plataforma ia la digitalització dels seus processos de negoci, en Softeng estem preparant un webinar on et mostrarem les últimes novetats de Teams i com ajuda a millorar la productivitat al costat de Power Platform .

Et convidem a que ens segueixis a LinkedIn on et facilitarem en els pròxims dies la informació per al registre.

Article a la revista "Cibersecurity News"

D'altra banda, hem tingut l'oportunitat d'aportar el nostre enfocament en matèria de seguretat a la prestigiosa revista Cibersecurity News, líder en matèria de ciberseguretat a Espanya i Amèrica Llatina.

En la següent edició, que veurà la llum en les pròximes setmanes en format paper i digital, hem contribuït amb un article en què parlem de la solució perquè les empreses habilitin el teletreball de forma senzilla, segura i reduint costos.

Si vols estar a el dia de el llançament d'aquesta edició, segueix-nos a LinkedIn on et mantindrem informat de les últimes novetats.