15/12/2021
Softeng reconeguda entre les 20 millors empreses de ciberseguretat d'Europa

Softeng es reconocida entre las 20 mejores empresas de ciberseguridad de Europa

La ràpida adopció de solucions digitals i del treball híbrid ha provocat un gap entre els recursos corporatius i la sofisticació dels ciberatacs que amenacen la salut de les organitzacions, que s'ha de cobrir amb una estratègia de seguretat.

En aquest context, i com a resultat d'un procés d'anàlisi i avaluació del mercat per ajudar les empreses a distingir els proveïdors més ben qualificats per a les seves necessitats, la revista Enterprise Security ha reconegut Softeng com una de les 20 millors companyies referents a ciberseguretat d'Europa, l' única empresa a Espanya i un dels quatre partners de Microsoft seleccionats.

El mitjà de referència internacional ens ha seleccionat, destacant la nostra proposta de valor i experiència a través de:

• Alta capacitació tecnològica al núvol de Microsoft , sent un dels partners més qualificats d'Europa amb 16 competències Gold i 9 Especialitzacions Avançades.
  • Sòlida experiència en digitalització i seguretat per abordar els reptes de les empreses de manera àgil i segura, a través del nostre model de serveis paquetitzats i innovació constant, adaptant-nos així als canvis per mantenir un entorn segur a les superfícies de vulnerabilitat: identitat, aplicacions , dispositius, xarxa, infraestructura i dades.
  • El nostre programa d'acompanyament per impulsar un procés de transformació digital segura amb eines pròpies que posem a la disposició dels nostres clients, dissenyades específicament per guiar els responsables d'IT, aprofitant al màxim el potencial de les solucions de digitalització i seguretat del núvol de Microsoft .

La seguretat com un actiu estratègic

Els líders de tots els sectors i indústries són cada vegada més conscients de l'alt valor de la seguretat, la gestió dels quals - tant a l'entorn de treball intern i extern com en els processos de negoci - requereix que les empreses elevin la seguretat a objectiu estratègic i posin en marxa una estratègia Zero Trust, que és el millor enfocament defensiu que pot adoptar una organització.

Des de Softeng estem molt agraïts i entusiasmats per aquest reconeixement que ens motiva a seguir millorant cada dia per impulsar la digitalització amb seguretat, intel·ligència i el poder del núvol de Microsoft.

Podeu llegir la publicació d'Enterprise Security aquí >