20/7/2018
Finalitza el Microsoft Inspire, l'esdeveniment de l'any per als partners de la companyia en què Softeng ha participat

Microsoft Inspire

Ahir va finalitzar el Microsoft Inspire 2018, la conferència mundial de partners de Microsoft celebrada aquest any a Las Vegas.   La cita, que se celebra anualment, reuneix tots els partners per   commemorar l'inici del nou any fiscal de la companyia i donar-los a conèixer les novetats més destacades en els seus productes i serveis, plans estratègics i visió de futur.

En aquesta edició en què SOFTENG va estar present representada pel nostre CEO, Carlos Colell, Microsoft va anunciar importants novetats entre les quals cal destacar la versió gratuïta de Microsoft Teams, les noves capacitats d'esdeveniments intel·ligents i noves solucions de treball en equip.

Microsoft Inspire Durant aquests dies es van presentar també les tres àrees de creixement més importants per a Microsoft Azure, destacant el creixement exponencial de la plataforma. En aquest nou any fiscal està previst potenciar la migració, la modernització de les aplicacions i dades i la Intel·ligència Artificial. Així mateix, Microsoft va anunciar la inversió de més de 5 bilions de dòlars que la companyia farà en Iot en els propers 4 anys.

L'últim dia de la conferència, SOFTENG va assistir a una sessió específica per a alguns partners focalitzats en el nostre sector d'empreses, en la qual Satya Nadella, CEO de Microsoft, ens va felicitar pels bons resultats obtinguts aquest any fiscal i en la qual ens va parlar de els objectius per als propers 12 mesos.

SOFTENG en el Microsoft Inspire

Microsoft Inspire

Carlos Colell-CEO de SOFTENG

En les properes setmanes us explicarem en detall al nostre Blog cadascuna de les novetats presentades en el Microsoft Inspire.

Segueix-nos i no et perdis!