16/2/2015
Softeng col·labora en la I Jornada d'Empresa Saludable organitzada pel COIB
Softeng colabora en

El proper 26 de febrer tindrà lloc a Barcelona un important esdeveniment sobre salut laboral en el qual Softeng col·labora.

La I jornada d'Empresa Saludable és una iniciativa conjunta del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona i la societat de prevenció Premap i reunirà experts en infermeria del treball, salut laboral, representants polítics i empresaris que debatran sobre la promoció de la salut en el treball a Catalunya.

Així mateix, s'exposaran casos d'èxit en matèria de prevenció de riscos laborals i exemples d'empreses que aposten per la salut com un dels seus eixos de la seva política laboral.

Durant la jornada es projectarà el vídeo del cas d'èxit de Vueling i Softeng amb Lync Online, la plataforma de comunicació en el núvol d'Office 365, que demostra com l'aerolínia va millorar la qualitat de vida dels seus treballadors reduint dràsticament el nombre de desplaçaments per reunions presencials.

Finalment, els assistents tindran l'oportunitat de participar en el sorteig d'un mòbil d'última generació Nokia 925 per gentilesa de Softeng.

L'acte que és gratuït, tindrà lloc a l'Espai Pujades 350 de Barcelona. Consulta el programa i reserva aquí el teu plaça.

Empreses que participen:

Softeng colabora en