2/5/2018
Sellbytel impulsa la seva transformació digital amb l'ajuda de Softeng

Sellbytel impulsa su transformación digital con Softeng Sellbytel Group és un dels líders mundials en externalització de serveis, amb presència en més de 60 ciutats a tot el món.

Des de la seva fundació el 1988 el grup ha anat creixent considerablement comptant en l'actualitat amb marques consolidades com: Sellbytel, HELPBYCOM, LIVINGBRANDS, RIGHTHEAD, MEDEXPERTS i TALENTEXPERTS.

El grup, que compta ja amb la col·laboració de Softeng en la implantació i suport de la seva suite d'Office 365, ha tornat a confiar en la companyia com el seu partner de confiança en el núvol per a la migració i reestructuració de la seva infraestructura a Azure.

A més de l'ajuda en la migració dels seus serveis en el núvol, Softeng ofereix a Sellbytel una solució sobre Azure que els ajuda tant en la gestió com en el suport de la seva infraestructura a través d'una sèrie de serveis que garanteixen la salut i l'estabilitat del seu entorn Azure.

beneficis
Els serveis sobre Azure que Softeng presta a Sellbytel li donen al grup estabilitat gràcies al manteniment proactiu de la infraestructura que redueix les incidències i millora la seguretat. Així mateix, ajuden a optimitzar el consum de recursos de la seva infraestructura, obtenint el màxim valor i potencial de la inversió en Azure.

El director d'IT del grup, va manifestar la seva satisfacció amb Softeng.

Sellbyte apuesta por la transformación digital de la mano de Softeng Softeng combina professionalitat amb un gran equip humà, proper i compromès al servei del client. Portem diversos anys treballant amb ells i sempre han sabut escoltar-nos i oferir una resposta ràpida a les nostres necessitats, estem molt satisfets amb Softeng i esperem seguir comptant amb ells en futurs projectes. Montana Colors apuesta por la transformación digital de la mano de Softeng

Mariano Bañon, Director IT de Sellbytel GROUP