14/7/2017
Softeng va rebre els honors del premi com a finalista durant la conferència mundial de partners de Microsoft

Resumen del Microsoft Inspire

El passat 13 de juliol va finalitzar a Washington DC Microsoft Inspire, la conferència mundial de partners de Microsoft en la qual un any més, el nostre CEO Carlos Colell, va assistir en representació de Softeng.

L'esdeveniment ha reunit més de 17.000 persones i els principals directius de Microsoft de les àrees Cloud tant de l'Office 365 com de Azure, han donat a conèixer les novetats, plans estratègics i visió de futur per al nou any fiscal 2018.

Resumen del Microsoft Inspire Satya Nadella, CEO de Microsoft, va ser un any més l'encarregat de donar la benvinguda als milers de partners amb un discurs en què va destacar que la companyia ha posat principal focus en els seus partners anunciant grans canvis que ajudaran a millorar el compromís mutu, ajudant-los a connectar millor amb els clients ia oferir solucions innovadores.

El terreny de la seguretat, privacitat i compliment formar part de les principals ponències de Microsoft Inspire. En efecte, vénen mesos molt moguts a causa de les amenaces en el camp de la ciberseguretat i el compliment de la nova normativa europea de privacitat de dades GDPR, que entrarà en vigor a partir de maig de 2018. Per tot això, Brad Smith, president i responsable legal de Microsoft, va destacar la importància i responsabilitat de Microsoft i els seus partners, per ajudar els seus clients a protegir-se de les grans amenaces ia complir amb el GDPR.

Resumen del Microsoft Inspire A Microsoft Inspire es van dur a terme centenars de sessions i Softeng va participar pràcticament en totes les de negoci cloud, amb Office 365 i Azure al capdavant, en què a més de descobrir les properes novetats com Microsoft 365 i l'oferta d'Azure Stack es van parlar d'idees per construir solucions al voltant del núvol i poder així ajudar els clients a treure-li el màxim profit.

A més, n l nostre CEO va tenir una reunió amb la presidenta de Microsoft, Pilar López, en la qual es va parlar sobre l'estratègia de negoci conjunta per a aquest nou any fiscal.

Us deixem fotos del sopar de la delegació espanyola en la qual Softeng va participar com a finalista al premi al millor partner de l'any 2017 i la sessió exclusiva per a la delegació espanyola en la qual es van presentar als guanyadors i en què Fernando González, director de desenvolupament de canal de partners de Microsoft, va destacar especialment a Softeng pels resultats obtinguts i per la valenta aposta que en el seu dia vam fer pel cloud de Microsoft.

Resumen del Microsoft Inspire

L'any que ve i per aquestes mateixes dates, se celebra una nova edició a Las Vegas.

Esperem ser-hi de nou!