5/9/2013
Prepara't per moure't al núvol i estalviar milers d'euros en la implantació
Prepara't per estalviar milers d'euros al teu implantació d'Office 365

Cada vegada són més les empreses que busquen mètodes per reduir els seus costos. En aquesta línia, el núvol constitueix una oportunitat d'eliminar la càrrega d'administració i manteniment de sistemes informàtics, evitant a més la necessitat d'invertir en actius de maquinari i programari.

Office 365 t'ajuda en tot l'anterior, ja que és la plataforma de productivitat, comunicació i col · laboració allotjada en el núvol que agrupa els productes de Microsoft de més èxit a les empreses i en les versions més recents: Exchange (missatgeria), SharePoint (intranets ), Lync (comunicació) i Office (ofimàtica).

A més, ara la implantació d'Office 365 és més ràpida i fàcil que mai. En els propers dies us parlarem d'un nou mètode d'implantació de l'Office 365, amb el que la teva empresa estarà a punt per posar a prova el servei en hores i implementar Office 365 en qüestió de dies.

I aquí, el més important! A través dels partners amb major nombre d'implantacions d'Office 365 entre els quals es troba Softeng, Microsoft ofereix a la teva empresa la possibilitat de beneficiar d'una important subvenció per a la implantació de la solució i estalviar milers d'euros en ella.

Estigues atent i no et perdis l'oportunitat de gaudir quan abans dels beneficis dels serveis en el núvol en la teva organització!!

Vols ser dels primers a conèixer l'oferta?

Sí, vull conèixer-la ia