4/7/2017
Office 365 i Softeng impulsen la productivitat del Museu d'Art Contemporani de Barcelona

Office 365 y Softeng impulsan la productividad del Museo de Arte Contemporáneo de Barcelona (MACBA)

El prestigiós Museu d'art contemporani de Barcelona (MACBA), declarat museu d'interès nacional per la Generalitat de Catalunya, està dedicat a l'exposició d'obres de la segona meitat del segle XX.

El museu requeria modernitzar la seva solució de correu amb l'objectiu d'obtenir fiabilitat en les comunicacions i una capacitat d'emmagatzematge suficient per donar resposta al volum de treball diari. Així mateix, el museu volia incorporar noves prestacions de missatgeria instantània i videoconferència per als seus usuaris. Per tot això, van decidir adoptar la plataforma de productivitat en el núvol de Microsoft Office 365 apostant per Softeng com el seu partner de serveis en el núvol.

la solució

Softeng va oferir a la companyia la migració del seu sistema de comunicació a l'Exchange Online i el desplegament automatitzat de Skype for business. D'aquesta manera, els empleats del museu poden comunicar-se i col·laborar amb més comoditat i productivitat alhora que la companyia es beneficia d'un important estalvi de costos gràcies a la solució en el núvol.

Montana Colors apuesta por la transformación digital de la mano de Softeng El MACBA necessitava modernitzar la solució de correu electrònic i dotar els nostres empleats d'eines que els permetessin una major eficiència i flexibilitat incorporant noves prestacions de missatgeria instantània i videoconferència. Per això apostem per les solucions en el núvol de Microsoft, que ens oferien la flexibilitat i l'estalvi de costos que buscàvem. La professionalitat de Softeng tant en el seu assessorament com en la implantació de les plataformes han fet que l'adaptació a l'Office 365 hagi resultat tot un èxit. Estem satisfets amb els resultats i esperem comptar amb Softeng per a futurs projectes. Montana Colors apuesta por la transformación digital de la mano de Softeng

Antoni Lucea, responsable d'organització i Sistemes del MACBA