16/2/2012
Nexus les apostes d'energia en Softeng Portal Builder

NexusHome.jpg L'energia de Nexe, empresa especialitzada en la venda de l'electricitat i l'energia verda, ha encarregat a Softeng disseny i desenvolupament nou portal corporatiu a través de la plataforma per a web projectes Softeng Portal Builder que funciona en Windows Azure, plataforma de núvol de Microsoft.

El portal té una posició diferencial en el sector de l'energia convertir-se en punt de trobada virtual dels consumidors, productors i distribuïdors de productes de l'energia tant per la capacitat d'interacció i la riquesa del seu contingut. Beneficis de plataforma de SOFTENG Portal Builder oferir un gestor de continguts fort energia de Nexe amb total llibertat per gestionar qualsevol aspecte del seu lloc proporcionant enterprise autonomia i productivitat amb baix cost de propietat.

La funcionalitat de gran abast d'edició de visual des del propi lloc i traducció a altres llengües en el sistema de temps real, l'energia de Nexe facilitar la rotació del contingut amb un alt grau de satisfacció.

Sistemes de gestió de continguts de (web cms) SOFTENG Portal Builder evolució, va ser una plataforma de negoci per desenvolupar llocs web en el núvol d'una manera rendible, per ajudar a impulsar les empreses Web.

Vostè pot visitar l'energia de Nexe en http://www.nexusenergia.com/