10/5/2011
MICROSOFT i SOFTENG organitzen l'esdeveniment "La nova generació de portals en el núvol"
Consulte la agenda e inscríbaseL'estreta col.laboració que mantenen Microsoft i Softeng especialment a l'àrea Cloud, ha desembocat en diversos acords entre els quals s'emmarca l'organització d'una sèrie d'esdeveniments per ajudar a les empreses a fer el salt al núvol.

Coincidint amb el llançament de la beta pública de Microsoft Office 365 i la gran acceptació que està tenint la plataforma Softeng Portal Builder en el núvol amb Microsoft Windows Azure, Microsoft i Softeng considerar que era el moment perfecte per mostrar més empreses els beneficis que comporten aquestes tecnologies i les solucions disponibles per superar els reptes més comuns amb els que actualment s'enfronten les companyies.

Aquest esdeveniment pretén, sense tecnicismes, apropar el núvol als responsables de Màrqueting i TI de les empreses, donant-los a conèixer els seus beneficis i ajudant-los a decidir quina plataforma és la més adequada per desplegar un projecte web en Cloud. Així mateix es presentaran alternatives segons es tracti d'un projecte d'intranet per col.laboració i gestió o d'un portal públic per a clients i / o proveïdors.

Aquest esdeveniment és d'interès per empreses que tinguin algunes de les següents inquietuds:
  • Conèixer els beneficis que els pot aportar el Cloud.
  • Formes de reduir els costos del seu departament de TI.
  • Com millorar la productivitat dels seus empleats i retenir el seu coneixement posant a disposició de tota l'organització des de qualsevol lloc i de forma segura.
  • Com potenciar la seva empresa a través del web.