27/1/2014
Seminari online: Microsoft i Softeng et conviden a conèixer a fons Windows Azure

Microsoft y Softeng te invitan a conocer a fondo Windows Azure Et convidem a descobrir el nou site de Microsoft i Softeng dissenyat perquè puguis conèixer en profunditat totes les capacitats i beneficis de la plataforma en el núvol de Microsoft, Windows Azure, així com beneficiar d'importants subvencions.

En aquest portal estaràs al dia de totes les notícies relacionades amb la plataforma, obtenir importants promocions, Workshops gratuïts, Donem personalitzades i participar en webcast i esdeveniments presencials en els quals descobriràs tota la potència i els beneficis de la plataforma.

Per si això fos poc, podràs beneficiar d'una subvenció per consumir recursos de Azure de forma gratuïta per provar la plataforma.

A continuació et vam anunciar les dates de les properes activitats a les quals estem treballant:

27 de Març - Webcast
En aquest webcast per CIO 's i responsables d'informàtica, tindràs l'oportunitat de descobrir de manera pràctica com començar a treballar amb Windows Azure per de manera senzilla reduir, ampliar, millorar i modernitzar la tecnologia de la teva empresa, de manera flexible i econòmica, en el moment que necessitis i sense necessitat d'adquirir maquinari.

30 maig-Esdeveniment presencial a Barcelona
En aquest esdeveniment per decisors de negoci (gerents, financers i CIO s), tindràs l'oportunitat de descobrir sense tecnicismes com el núvol de Microsoft i les solucions de Softeng estan ajudant a les empreses a incrementar la seva productivitat, innovar ia reduir els seus costos.

No esperis més i visita el web!

Solucions Azure