4/8/2009
Llançament de el gestor de continguts "Softeng Portal Builder ™"

Després de més d'un any de rodatge en exclusivitat per a un nombre reduït de clients, SOFTENG fa oficial el llançament d'un nou producte CMS de construcció de portals i gestor de contingutsque comercialitzarà sota el nom de "Softeng Portal Builder ™". Empreses de la talla de "Col·legi Oficial d'Infermeria de Barcelona", "Grup COPISA", "Reser Ban", "Hüppe" o "Casa Daurada Internacional" entre d'altres, ens han ajudat a perfeccionar l'eina i alhora, han tingut la oportunitat de gaudir d'un gestor de continguts CMS que està canviant la manera d'actualitzar les webs per part d'usuaris no tècnics.

Durant aquest període, hem ajustat i millorat el producte fins aconseguir la màxima satisfacció per part dels nostres clients. Així mateix, hem incorporat la tecnologia més moderna proporcionant una experiència d'usuari altament productiva a través d'una interfície que ofereix una usabilitat i rendiment sense precedents.

Les opinions dels nostres clients ens han ajudat a millorar el CMS gestor de continguts i ens ha permès introduir a l'mercat una eina innovadora amb total garantia de qualitat i fiabilitat.