22/7/2014
Intecsa-Inarsa un altre èxit més de Softeng i Office 365
Intecsa Inarsa un altre èxit més de Softeng i Office 365

L'enginyeria espanyola amb una àmplia i prestigiosa projecció internacional, va triar Microsoft Office 365 com la millor solució per moure els seus gairebé 300 usuaris en poc més d'un mes. Per a això, ha confiat Softeng per fer la implantació de la suite completa de la plataforma.

Aconseguir una migració ràpida i efectiva, evitant al màxim la inversió en actius de programari, maquinari i posterior manteniment era un dels objectius de Intecsa-Inarsa i s'ha aconseguit gràcies a les capacitats de l'Office 365. Les solucions de missatgeria, comunicacions unificades i col·laboració han proporcionat a la companyia el control i la flexibilitat que necessitaven.

Sergio Vaquero, director d'IT de Intecsa Inarsa, ha opinat així sobre el projecte: "Al febrer del 2014 ens enfrontem a una separació tecnològica total de la nostra matriu original (el grup SNC Lavalin), pel que havíem disposar d'una plataforma nova i independent i moure els nostres gairebé 300 usuaris en poc més d'un mes. A més, volíem evitar al màxim la inversió en actius de programari, maquinari i posterior manteniment pel que l'opció núvol era el camí. Vam escollir a Softeng per les bones referències que vam obtenir de altres clients i de Microsoft i he de reconèixer que la seva solució per migrar a l'Office 365 va ser tot un encert. Sincerament, estem totalment satisfets d'haver apostat per Office 365 i Softeng per davant d'altres alternatives ja que es van implicar al màxim amb un tracte directe i amable, van demostrar tenir un gran coneixement en plataforma Microsoft i Office 365 i el més important: La implantació de paquet complet (E3) a la nostra empresa ha estat tot un èxit. Sens dubte, seguirem comptant amb Softeng en el futur! ".