1/10/2013
Infojobs es puja al núvol de la mà de Softeng

La prestigiosa empresa de borsa d'ocupació especialitzada en el mercat espanyol, Infojobs, ha implantat Microsoft Exchange Online amb l'ajuda de Softeng, com a partner especialitzat en la suite de productivitat Office 365.
Els serveis en línia de l'Exchange Online ofereixen Infojobs accés enriquit, senzill i més segur a correu electrònic, calendari, contactes i tasques a través de pc s, web i dispositius mòbils. Així mateix, proporciona a la companyia el control i la flexibilitat que necessita simplificant l'administració i protegint les seves dades.

Infojobs va quedar molt satisfet amb la tasca de Softeng i el seu director de TI, Xavier Venteo va afirmar: "En aquesta implantació és la primera vegada que hem treballat amb Softeng donades les bones referències que vam tenir per part Microsoft. Ens hem començat a conèixer i segur que comptarem amb Softeng per a futurs projectes per la seva professionalitat i implicació. Especialment vull destacar en el seu acompanyament en la gestió del canvi per aconseguir l'èxit del projecte. "