28/5/2015
Grup Peralada aposta per Softeng i Office 365
Grup Peralada apuesta por Office 365 y Softeng

El prestigiós grup empresarial Peralada present en sectors com: oci, cultura, vitivinicultura i indústria va apostar per Softeng per migrar els seus més de 100 usuaris a l'Office 365 amb Microsoft Exchange Online.

Els serveis en línia de l'Exchange Online ofereixen al Grup Peralada accés enriquit, senzill i més segur a correu electrònic, calendari, contactes i tasques a través de pc s, web i dispositius mòbils. Així mateix, proporciona a la companyia el control i la flexibilitat que necessita simplificant l'administració i protegint les seves dades.

Ferran Fernandez, director de tecnologies de Grup Peralada, ha opinat així sobre el projecte: "La nostra empresa era reticent a treballar en el núvol per la intranquil·litat que ens generava tenir els nostres dades en un entorn extern, sense conèixer a fons les mesures de seguretat que Microsoft adoptava. SOFTENG ens ha demostrat confiança, i ha dissipat tots aquests dubtes, presentant-nos solucions que garanteixen al 100% la seguretat i privacitat de la nostra informació. La seva assessoria i l'experiència que ens ha demostrat en implantacions amb altres clients, van fer que apostásemos per Softeng perquè ens ajudessin a migrar el nostre sistema de correu electrònic a l'Office 365. El resultat ha estat una migració ràpida i sense problemes acompanyats d'un gran equip de professionals.

Estem molt satisfets amb SOFTENG i seguirem confiant en ells en la posada en marxa de nous projectes.