18/10/2012
Gran èxit en la participació de Softeng al "Scrum Gathering Barcelona 2012
Gran Èxit a la participació de Softeng en l 'Scrum trobada Barcelona 2012 "

Softeng va ser convidat a explicar la seva experiència sobre desenvolupament de programari Agile en l'esdeveniment internacional que es va celebrar el 3 d'octubre.

WP_000583-Foto Christian.jpg En aquesta xerrada, Carlos Colell, director general de la companyia i Christian Rodriguez, Scrum Màster del nostre equip d'enginyers de desenvolupament de programari, van comptar nostra experiència sobre com va poder fer realitat el desenvolupament d'una aplicació d'extrema complexitat com la nostra plataforma Portal Builder i com la metodologia Agile Scrum i les tècniques de Lean programari development, van ser una de les claus per aconseguir-ho.

WP_000582.jpg Aquesta metodologia i les tècniques d'enginyeria de programari que utilitzen en els projectes que duem a terme, s'ha convertit en un dels nostres secrets per oferir als clients excel · lència en el desenvolupament de software a mida de qualsevol tipus i sector.

Els beneficis principals que ofereix aquesta metodologia de desenvolupament de programari són productivitat, qualitat, reducció de costos i regs.