26/9/2014
Reserva't el 28 de Novembre per a l'esdeveniment de l'any sobre Office 365 i Azure
Nuevo evento Cloud

Després de l'èxit de la nostra anterior edició del nostre esdeveniment sobreenemos el plaer de anunciar-que en un parell de mesos celebrarem una nova edició del nostre esdeveniment a Barcelona sobre les solucions en el núvol de Microsoft: Office 365 i Azure.

Aquest esdeveniment ve ple de novetats que us presentarem en exclusiva. Noves solucions i capacitats amb les que la teva empresa podrà millorar la productivitat, augmentar la seguretat i la protecció de les seves dades.

Mitjançant donem pràctiques i exemples reals dels nostres clients, experts de Microsoft i Softeng et faran gaudir d'una nova experiència de productivitat i col·laboració!

Durant l'esdeveniment veuràs en acció com ja no cal buscar la informació sinó que aquesta ens troba a nosaltres gràcies a l'Office Delve, com potenciar la col·laboració dels teus empleats amb les eines socials de Microsoft i com augmentar la seguretat en la teva empresa gràcies a les noves capacitats de protecció de l'Office 365.

Finalment, tindràs l'oportunitat de conèixer per part de Microsoft les pròximes novetats en primícia.

Roman atent al nostre blog ja que en uns dies publicarem l'agenda de l'esdeveniment i els seus detalls.

No t'ho perdis i reserva't ja el 28 de Novembre a la teva agenda!