12/1/2015
Gran Germà es puja a Azure amb èxit de la mà de Softeng
La web de Gran Hermano se sube a Azure con éxito de la mano de Softeng

La productora televisiva ha triat Microsoft Azure per allotjar la pàgina web del seu programa Gran Hermano i el seu actual edició VIP. Per a això, ha tornat a apostar per Softeng com a partner de serveis en el núvol.

Zeppelin TV és una empresa espanyola líder en producció audiovisual que abasta tot tipus de gèneres televisius i que compta amb reeixides produccions com ara, Gran Germà. L'empresa forma part del Grup Endemol, present en més de 30 països i creador de diversos èxits en cadenes de tot el món.

La companyia tenia externalitzat l'allotjament de la seva pàgina web de Gran Germà al Datacenter d'un proveïdor d'Internet amb una infraestructura no escalable amb continus talls de servei sobretot en els dies en què s'emetien les gales televisives. Tots aquests problemes van provocar que la productora decidís migrar la seva web a Microsoft Azure, una plataforma robusta i escalable que ha ofert a Zeppelin TV majors garanties de disponibilitat de servei i total seguretat.

Un altre dels motius pels quals Zeppelin TV va decidir donar el salt al núvol de Microsoft va ser la necessitat de reduir costos: Amb Azure han aconseguit allotjar la seva web sense necessitat d'inversió en infraestructura i sense costos de manteniment de maquinari ni energia, obtenint gairebé un 80% d'estalvi respecte a l'anterior solució d'allotjament.

Miguel Ángel Hernández, director d'IT de Zeppelin TV, va opinar així sobre el projecte: "Amb l'ajuda de Softeng hem migrat les webs de Gran Germà i Gran Germà VIP a Azure, havent aconseguit la seva completa disponibilitat en els moments de major activitat, coincidents amb l'emissió de les gales i l'endemà, una cosa que per a nosaltres és vital acord amb el compromís adquirit amb la nostra audiència. A més, gràcies a la solució en el núvol de Microsoft, podem adaptar la infraestructura al nostre calendari i necessitats reals en cada moment, sense haver de suportar els costos de manteniment de maquinari i energia, i obtenint gairebé un 80% d'estalvi directe en costos operatius. "

Softeng, el seu partner de confiança

En aquest projecte Softeng ha ajudat a Zeppelin TV realitzant una migració i posada en marxa tant del web de Gran Germà com de la web de l'edició VIP, en molt poques setmanes i sense cap problema.

Ja en el seu dia, la productora va triar a Softeng com a partner de serveis Microsoft cloud per l'experiència que tenia a l'Office 365 i Azure, i gràcies a la satisfacció del grup fins a la data, no va dubtar a tornar a apostar per Softeng per a aquest projecte .