3/9/2015
El Grup Aritex augmenta la productivitat dels seus empleats gràcies a l'Office 365 i Softeng
Aritex elige a Softeng

El Grup Aritex (Comsa Emte) està consolidat com un dels grups de més prestigi internacional en els seus principals sectors d'activitat, el subministrament de mitjans industrials per al sector de l'automoció i el sector aeroespacial. L'empresa va triar Office 365 per millorar la productivitat dels seus gairebé 300 usuaris, apostant per Softeng i començant per la implantació del sistema de missatgeria en el núvol Microsoft Exchange Online.

Aritex està formada per una seu central a Badalona i diverses delegacions distribuïdes geogràficament a la Xina, Mèxic, Alemanya, Brasil i Pamplona. Prèviament a la implantació de l'Exchange Online, el grup necessitava redissenyar l'estructura del seu Directori Actiu per integrar totes les seves delegacions.

Jorge Riaza, Director d'IT de Grup Aritex, va opinar així sobre el projecte: "Necessitàvem redissenyar l'estructura del directori actiu per integrar totes les delegacions del grup i posteriorment implantar diversos productes de la suite d'Office 365. Per a això, necessitàvem a un partner de confiança amb l'experiència necessària per abordar el projecte amb la màxima garantia i el trobem en Softeng. Efectivament, Softeng ens va ajudar a fer una transició suau al núvol sense problemes rellevants i resolent amb eficiència els reptes que es van plantejar, sentint-nos en tot moment ben acompanyats. Actualment continuem treballant amb ells en nous projectes amb total satisfacció. "