22/9/2014
La multinacional ISS opina sobre els serveis de Softeng
El Director de IT de ISS Facility Services opina sobre Softeng

Amb un equip de més de cinc-cents mil empleats, ISS és proveïdor líder en integració de serveis i amb presència internacional en diversos països, sent un dels clients amb el qual treballem des de fa anys ajudant-los a millorar tant la seva infraestructura com la seva intranet corporativa SharePoint.

És un orgull per a nosaltres que després d'anys de col · laboració segueixin confiant en nosaltres i que a més el seu director de tecnologia ens hagi manifestat la seva satisfacció amb la nostra tasca.

Això és el que opina Alex Díaz, director d'IT de Iss Faclity Services: "A ISS necessitem envoltar sempre dels millors proveïdors i precisament vam començar a treballar amb Softeng per la seva contrastada experiència. Amb la perspectiva de diversos anys aportant valor, he de reconèixer que són professionals de confiança, de tracte proper i compromesos amb la qualitat. Per tot això, Softeng s'ha guanyat a pols ser el nostre partner estratègic per implantar i administrar sistemes Microsoft i la nostra intranet SharePoint. "

Sobre Iss

ISS és present en més de 50 països, i els seus més de 543.519 empleats subministren serveis a més de 100.000 clients cada dia, generant un volum de negoci de 10.655 Mill. D'€ (2013). Així mateix, és la 6a millor empresa a nivell mundial segons la revista Fortune.