14/4/2009
El CDTI premia la tasca a la Investigació i Desenvolupament de SOFTENG pel producte de desenvolupament de webs i gestor de continguts PORTAL BUILDER CMS.
SOFTENG PORTAL BUILDER CMS és l'eina de construcció i gestió d'aplicacions web tipus portal i intranet de col.laboració que ha aconseguit combinar la més alta productivitat en el seu procés de desenvolupament, amb un software fiable, usant una interfície d'usuari totalment nova, intuïtiva i compatible amb dispositius PDA. La seva facilitat d'ús i grau de intuïtivitat arriba a un nivell tal, que el públic al qual s'adreça no requereix de coneixements tècnics ni per construir ni per gestionar qualsevol projecte Internet.

Desenvolupat amb llenguatge. Net, el producte s'integra perfectament amb eines que com Search Server i Workflow Foundation de Microsoft, faciliten en gran mesura les cerques en llocs web de qualsevol tipus d'empresa així com la definició de processos en entitats de gran dimensió.
Consulteu les prestacions que fan de Portal Builder CMS l'eina de creació i gestió de continguts sense competència en el mercat espanyol.