11/4/2013 publicat per: Softeng

040813_1352_Yammer1.png Yammer és la principal aposta de Microsoft pel Social Enterprise. Reuneix totes les característiques d'una xarxa social (conversa, immediatesa, informació, microbloggings, etc ...) traslladat a l'empresa i dissenyat perquè els empleats puguin comunicar-se entre si, agilitant el procés de comunicació interna respecte als sistemes tradicionals com reunions , correu electrònic, etc ...

S Yammer.png o ús és similar a xarxes socials com Facebook, els usuaris disposen d'un perfil associat al seu compte de correu electrònic corporatiu i poden compartir arxius, posar el clàssic m'agrada, crear esdeveniments i participar en grups de treball en què poden col·laborar en la construcció d'idees.

 



Quins beneficis ofereix Yammer a les empreses?

Yammer és una eina que aporta valor a les empreses i ajuda al treball diari d'aquestes. Els seus beneficis més destacats són:

  • Facilita la comunicació entre els empleats
  • Gestió del coneixement, ajuda a consolidar-lo ia compartir-d'una manera instantània
  • Fomenta la col·laboració natural entre els empleats (Innovar, descobrir idees, descobrir formes creatives de col·laborar, etc ...)
  • Generar grups de debat i discussió
  • Ajuda a les empreses a gestionar les comunicacions corporatives
  • Ajuda als empleats a estar al dia del que passa a la seva empresa
  • Millorar l'ambient corporatiu i crea vincles amb l'empresa
  • Cohesionar equips o persones descentralitzades
  • Ajuda a gestionar millor els projectes

Social Networking + col·laboració amb Yammer i SharePoint Online
Microsoft ofereix Yammer en combinació amb SharePoint Online a través de la suite de productivitat Office 365 i dins dels contractes Enterprise. El resultat d'aquesta combinació enriqueix la xarxa social de les característiques pròpies del SharePoint Online, com a col·laboració, augment de la productivitat, treball en equip, estalvi, etc ...

Microsoft ha anunciat que la integració de Yammer amb Office 365 començarà aquest estiu llançant una actualització que permetrà:

  • Gestió de fluxos de treball associats a SharePoint
  • Les empreses tindran l'opció de reemplaçar el subministrament de notícies (newsfeed) del SharePoint Online pel de Yammer
  • Inici de sessió únic per a tots dos productes
  • Gestió de documents Online amb Office Web Apps, la xarxa social tindrà capacitats per editar documents de Word, Excel i PowerPoint des del navegador.
  • La xarxa social inclourà el sistema de traducció automàtica, Microsoft translator que abasta 39 idiomes, aquest sistema permetrà traduir instantàniament les converses.

La companyia ha anunciat que estan preparant noves capacitats que vindran en una nova actualització a mitjans de tardor i la integració de la xarxa social, amb la resta de components que componen la Office 365, començant per Lync Online i Exchange Online.

 

 

 

<< tornar al bloc
FacebookTwitterLinkedInWhatsapp
Enviant...

Vols rebre els articles al teu correu?


Suscripciones al Blog Rss del Bloc