25/1/2013 publicat per: Softeng

what-is-quality-content-640x483.jpg Els ingredients principals per tenir èxit en línia són la generació de contingut de qualitat, utilitzar intel · ligentment les xarxes socials i l'optimització per a cercadors (SEO).

En aquest article, sense entrar en temes tècnics, et donem consells perquè puguis aconseguir-ho.

1-Continguts de qualitat

No hi ha dubte que les tècniques o bones pràctiques empleades de SEO ajuden a la visibilitat del nostre lloc web i porten nous visitants. Tanmateix, el contingut ben redactat, especialitzat en el tema que tracta i que, en definitiva, està a l'altura del que exigeix ​​el públic, és el que manté als visitants fidels al nostre lloc proporcionant el següent:

  • Confiança i reputació: Un contingut rellevant i renovat sovint aporta valor al client potencial i proporciona confiança, fidelització i reputació online.
  • Majors conversions: El contingut de qualitat té una influència directa en les vendes ja que no només descriu un producte o serveis d'una empresa, també pot convertir un visitant en client. L'objectiu d'una bona estratègia de redacció del contingut és aconseguir que el lector comprengui per què i com utilitzar el seu servei o producte.
  • Millor posicionament natural: Els cercadors estan centrant tots els seus esforços a trobar i proporcionar als seus resultats continguts informatius i de qualitat, allunyant d'aquells que tenen un caràcter purament comercial o publicitari. En el cas de Bing i Google, els dos cercadors lluiten per combatre el correu brossa i afavorir els continguts de qualitat amb nous algoritmes.

2-El paper de les xarxes socials

Les xarxes socials i els blocs creixen a passos de gegant a nivell mundial i els hàbits dels usuaris estan experimentant canvis significatius en aquest sentit. Així mateix, els cercadors han anat perfilant els seus algoritmes a demanda de les necessitats d'aquests nous usuaris, premiant amb millors posicions i reputació online, a aquells articles en què s'identifiqui l'autor de l'article. És per aquest motiu que, a mesura que els cercadors van evolucionant, les empreses han d'anar canviant les seves estratègies i encaminar cap a un màrqueting més viral afegint la compartició de continguts en xarxes socials i blocs.

3-Optimització técnica SEO

A part de tot això, si vols obtenir millors resultats en SEO pots contractar una agència que t'ajudi contínuament a fer els canvis tècnics al teu web o alternativament, no preocupar molt més si ja estàs usant Portal Builder per gestionar la teva web. Recorda que Portal Builder t'ofereix optimització automàtica de sèrie i utilitats addicionals que, amb bons continguts, et permeten aparèixer millor posicionat en els cercadors.

<< tornar al bloc
FacebookTwitterLinkedInWhatsapp
Enviant...

Vols rebre els articles al teu correu?


Suscripciones al Blog Rss del Bloc