29/11/2021
Volotea avança en la seva estratègia de seguretat de la mà de Softeng

Volotea avanza en su estrategia de seguridad de la mano de Softeng

Volotea és una aerolínia espanyola amb oficines centrals a Barcelona, que neix el 2011, la qual ja ha transportat més de 35 milions de passatgers. Compta amb més de 1.300 empleats distribuïts en 17 bases operatives per tota Europa i gestiona 354 rutes entre 100 ciutats a 15 països amb una flota de 40 avions. Tot això gràcies a un equip de primer nivell ia una filosofia basada a oferir una bona experiència de viatge a preus competitius.

Context

En el context actual de digitalització de les empreses, l'augment dels incidents de ciberseguretat, amb la conseqüent pèrdua econòmica i crisi reputacional que pot generar, i la sofisticació de les amenaces, fan que la seguretat sigui un element clau per continuar sent competitiu en el mercat i s'hagi de tractar com un actiu estratègic a tots els seus nivells, alineada amb la cultura de la companyia i la seva transformació digital.

En aquest sentit, i sent conscients de la seva importància, Volotea ha fet un pas més en la seva estratègia de seguretat amb l'objectiu de gestionar, administrar i protegir de manera òptima els dispositius, correus electrònics i identitats dels seus empleats , garantint una resposta proactiva i transversal a tota la companyia davant de possibles incidents o atacs per protegir la seguretat de l'empresa.

Solució

Softeng, a través de l'acompanyament a Volotea en el seu procés de transformació digital , ha ajudat a identificar i avaluar conjuntament la situació i les necessitats de seguretat per determinar les capes d'actuació òptimes que millor s'adapten al seu entorn corporatiu.

L'experiència i el saber fer de Softeng en solucions de seguretat al núvol de Microsoft ha estat una garantia perquè la implementació sigui àgil, sense afectar la productivitat de l'empleat.

Capes dactuació:

1 - Securitzar i protegir la identitat dels usuaris , així com administrar i controlar l'accés a les diferents aplicacions corporatives des de qualsevol lloc.

2 - Governança eficaç dels dispositius i aplicacions , configurant les polítiques de seguretat pròpies de la companyia i aquelles recomanades per Softeng sobre la base de l'experiència obtinguda.

3 - Securitzar el correu electrònic per protegir una de les principals vies d'amenaces avançades , configurant les polítiques i directives contra suplantació d'identitat (phishing) i altres tipus d'atacs de codi maliciós i prevenció de l'spam. D'altra banda, també els ha ajudat a complir el nou Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).

Beneficis

• Major agilitat operativa en disposar d'un entorn de solucions integrat al núvol de Microsoft.
  • Simplificació i optimització de la governança de dispositius corporatius.
  • Reducció i més control dels costos en recursos d'IT.
  • Augment de la protecció de la identitat dels usuaris, garantint-ne l'accés segur.
  • Millora de la productivitat dels usuaris, independentment del lloc on es trobin.
  • Major control sobre la informació corporativa als dispositius gestionats.

Softeng acompanya Volotea aplicant el seu coneixement i experiència per avançar amb seguretat en el procés de transformació digital.

L'opinió de Volotea

Volotea avanza en su estrategia de seguridad de la mano de Softeng

A VOLOTEA la privadesa i protecció de les nostres dades corporatives, dels nostres col·laboradors i clients és fonamental. Per això, SOFTENG ens dóna la confiança i tranquil·litat de comptar amb una empresa experta en seguretat al núvol de Microsoft que ens ofereix sempre la solució que millor s'adapta a les nostres necessitats i ens ajuda a mantenir la nostra companyia protegida ."

Alex Rodriguez, Director d'IT de Volotea