21/7/2014
Softeng va assistir a la World Partner Conference de Microsoft a Washington DC.
Softeng

El passat 14 de juliol es va celebrar la Microsoft World Partner Conference, reunint a Washington DC a 16.000 socis de tots els països del món i en què Softeng va ser representada un any més pel nostre director, Carlos Colell.

Durant els 4 dies que va durar la conferència Microsoft va deixar clar que continua apostant per Social, Dispositius i Mobilitat, Big Data, Cloud, afegint com a novetat l'eix de Seguretat i oferint més de 300 sessions per abordar aquests eixos des de totes les perspectives possibles.

D'altra banda, va tenir especial repercussió l'esperada sessió general de dimecres en què el flamant nou CEO de Microsoft, Satya Nadella, es presentava per primera vegada als Partners donant una interessant xerrada sobre l'estratègia de Microsoft per als pròxims anys. Amb un estil mesurat i radicalment diferent a Steve Ballmer, Satya va explicar la visió de Microsoft sobre productivitat en un món "primer mòbil, primer cloud" i la importància de treballar junts amb els seus millors Partners per impulsar a cada persona en cada organització del planeta per fer més i aconseguir més.

Davant tanta oferta de sessions, a part de les de caràcter general, Softeng va participar en pràcticament totes les de negoci cloud, amb Office 365 i Azure al capdavant, en què més enllà de discutir novetats funcionals es van parlar d'idees per construir solucions al voltant de el núvol i poder així ajudar els clients a treure-li el màxim profit.

Softeng

L'any que ve i per aquestes mateixes dates, se celebra una nova edició a Orlando (Florida)

Esperem ser-hi de nou!