21/6/2022
Softeng, reconeguda per Microsoft com a Azure Expert Managed Service Provider (MSP)

Softeng, reconocida por Microsoft como Azure Expert Managed Service Provider (MSP)

Dentre els milers de partners de Microsoft que hi ha al món, només al voltant de 100 - menys de 25 a Europa - estan acreditats com Azure Expert MSP. Des d'ara, Softeng n'és un!

Estem molt orgullosos d'haver aconseguit aquest reconeixement com a Azure Expert Managed Service Provider (MSP) , que ens posiciona a l'elit dels partners de Microsoft i reforça el nostre lideratge en solucions de digitalització i ciberseguretat, aconseguint el màxim nivell de capacitació a Azure atorgat per Microsoft.

El programa de certificació Azure Expert MSP és una iniciativa global de Microsoft per destacar els partners més capacitats en els serveis d'Azure i ajudar, així, les empreses a identificar i seleccionar els millors partners per respondre a les seves necessitats específiques. És per això que els requisits per aconseguir-la són els més estrictes i exigents per garantir que es compleixin els estàndards de Microsoft. Aquests compten amb una validació tècnica rigorosa i independent i auditories externes a cadascun dels recursos gestionats dins l'entorn Azure; des dels processos, el desplegament de serveis, la gestió resolutiva dels entorns més complexos a Azure, fins a la relació i satisfacció del client.

Som un dels Top Partners Cloud més qualificat d'Europa

Només un selecte grup d'al voltant de 100 partners de Microsoft entre les desenes de milers que hi ha a tot el món, compten amb l'experiència i capacitació suficient per aconseguir estar acreditat com a Azure Expert MSP . En concret, la certificació valida la nostra capacitació tecnològica, el know how del nostre equip d'enginyers - que compta amb 17 experts certificats en totes les tecnologies d'Azure, superant les requerides a l'auditoria - i l'experiència d'èxit provada amb els clients a la gestió d'infraestructures a Azure i la creació i desenvolupament d'aplicacions de negoci, així com la capacitat d'escalar i oferir l'excel·lència a les estratègies de digitalització.

"Destaquem l'alt expertise de Softeng i el seu coneixement tecnològic a Azure
i, sobretot, el model d'acompanyament proactiu a l'hora de recomanar-nos decisions durant el procés
amb arguments sòlids, i aportant-nos l'agilitat i flexibilitat que necessitem
davant de canvis en les prioritats o necessitats de la companyia.”

Ricard Fideu, Responsable de Tecnologia a Edicions Urà

Acompanyar els nostres clients aportant-los encara més valor

Com que és un dels pocs partners Azure Expert MSP que hi ha al món, la nostra col·laboració amb Microsoft s'estreny i ens permet tenir accés als últims desenvolupaments i tendències digitals per seguir creant solucions i productes innovadors propis, per tal de simplificar la complexitat i facilitar als nostres clients que adoptin contínuament la innovació digital , des de la modernització de la infraestructura i aplicacions de negoci, fins a la gestió de la seguretat de manera integrada i intel·ligent.

Tot això, comptant amb un suport preferent de Microsoft quan cal escalar casos; encara que, gràcies al nostre equip d'enginyers experts en Azure, comptem amb el 74,6% de les peticions dels nostres clients resoltes sense necessitat de sol·licitar ajuda a Microsoft, i oferint la màxima agilitat.

En definitiva, i amb més de 12 anys d'experiència al núvol de Microsoft, aquest reconeixement com a Azure Expert MSP és una fita per a Softeng i confirma que seguim en la bona direcció en el nostre compromís d'acompanyar els nostres clients amb la màxima excel·lència, consolidant relacions duradores de confiança que ens permeten ajudar-los a detectar i suggerir oportunitats de millora, per tal d'influir i generar un impacte positiu a les seves empreses.