20/12/2013
La ZAL s'estrena amb èxit la seva nova web amb Softeng Portal Builder
La ZAL s'estrena amb èxit la seva nova web amb Portal Builder

La plataforma logística de mercaderies marítimes del port de Barcelona, ​​ZAL, va escollir la nostra solució en el núvol, Softeng Portal Builder per al desenvolupament i gestió del seu nou portal corporatiu.

La ZAL ha descobert a Portal Builder un potent gestor de continguts web que els ofereix llibertat per gestionar qualsevol aspecte del seu web, proporcionant un considerable augment de la productivitat i autonomia respecte a la que els oferia el seu anterior gestor de continguts.

Pere Tohà, Gerent d'organització i serveis generals de la Zal, va opinar així sobre el projecte: "Quan vam decidir renovar la nostra web corporativa, vam voler fer un pas endavant i comptar amb una empresa que ens sabés guiar en les nostres decisions, que ens donés seguretat i que comptés amb personal tècnic altament qualificat. Softeng i Softeng Portal Builder han estat la solució.

A més d'oferir autonomia per gestionar la nostra web, Softeng Portal Builder ha estat de gran ajuda per millorar el nostre posicionament en els cercadors, ens permet conèixer en detall el comportament dels nostres visitants i ens ha alliberat dels aspectes tècnics presents en tota web. Tots aquests factors ens han permès focalitzar tots els nostres esforços en el que realment ens interessa: el nostre negoci. "

Softeng Portal Builder és l'evolució dels gestors de continguts (cms), que impulsa les empreses a través del web convertint-la en un lloc rendible.

La ZAL (Z ona d'A ctivitats L ogísticas del port de Barcelona), compta amb més de 100 empreses instal · lades i és referent en el sector sent la primera plataforma logística portuària establerta a Espanya.