27/5/2010
InteriorVista, el líder en aplicacions 3D interactives per interiorisme, aposta per Softeng Portal Builder ™ com a estratègia competitiva

InteriorVista, líder en aplicacions 3D interactives per interiorisme, ha decidit apostar per Softeng Portal Builder ™ com a estratègia competitiva, amb l'objectiu de potenciar la seva solució de configurador d'espais, multiplicant el valor que ofereix als seus clients.

A la pràctica, la tecnologia InteriorVista ofereix als clients com IKEA, un configurador de cuines 3D perquè des de les botigues (mitjançant un quiosc amb pantalla tàctil), o des d'Internet, els usuaris poden dissenyar visualment una cuina a partir d'un catàleg digital. D'aquesta manera, l'usuari pot personalitzar l'aspecte, mobiliari i els electrodomèstics segons desitgi així com visualitzar amb un sorprenent realisme com serà la seva cuina i conèixer el seu preu.

ConfiguradorCocinasPortalBuilder-InteriorVista-Mediano.jpg InteriorVista ha potenciat el valor de la seva solució amb:

• Autonomia: Interior Vista obtindrà plena autonomia per gestionar fàcilment els milers de continguts que conformen el catàleg digital que alimenta el configurador de cuines, així com les versions dels catàlegs i la seva publicació.
  • Productivitat: Amb Softeng Portal Builder, Interior Vista podrà generar configuradors d'espais interactius a partir del catàleg digital que dissenyi per a cada client així com gestionar els catàlegs de tots els clients d'Interior Vista de forma centralitzada, oferint-en sites personalitzats per a cada client.
  • Quioscos sempre actualitzats: Gràcies al fet que les aplicacions web que es desenvolupen amb Portal Builder són capaços d'auto-actualitzar-se, els Quioscs no només disposaran sempre dels continguts més recents d'el catàleg, sinó també comptaran en tot moment amb l'última versió de l'aplicació interactiva disponible al servidor.
  • Extensibilitat: Softeng Portal Builder ofereix a Interior Vista la possibilitat d'estendre l'arquitectura de la solució, bé incorporant serveis web amb lògica de negoci complexa, o mitjançant funcionalitats com workflow, comerç electrònic o integració amb altres aplicacions empresarials.
  • Aplicació ràpida: El sistema de doble memòria cau que ofereix Softeng Portal Builder, permetrà que els usuaris puguin dissenyar la seva cuina en temps real.
  • Estalvi de costos: L'automatització de processos repetitius i d'escàs valor afegit per als seus clients com la càrrega massiva de continguts, l'actualització d'un nou catàleg o l'optimització d'imatges automàtica, proporcionarà un gran estalvi en hores de treball.
  • Enllaç amb xarxes socials: Els usuaris que han dissenyat la seva cuina podran compartir la composició interactiva amb amics i coneguts, podent aquests fins i tot ajustar-la de nou al seu gust.

Sobre l'acord de col·laboracióMitjançant l'acord signat, InteriorVista incorporarà la tecnologia de Softeng Portal Builder ™en tots els seus projectes actuals i futurs. Així mateix, tant Softeng com Interior Vista uniran esforços i canalitzar els coneixements dels departaments d'R + D de les dues entitats cap al perfeccionament de l'configurador d'espais i la recerca de noves aplicacions que ens situïn a l'avantguarda de el sector de la decoració a través d' tecnologies punteres.Sobre InteriorVistaEmpresa de disseny digital especialitzada en imatges per catàleg i aplicacions interactives 3D per al sector de la decoració. Amb solucions en marxa de simulació 3D per a empreses punteres en solucions per a la llar, com IKEA.Sobre SOFTENGFundada el 1997, Softeng és una enginyeria de programari nacional experta en tecnologia Microsoft, fabricant de la primera plataforma SaaS a cloud per a projectes web: Softeng Portal Builder ™ permet ajudar les empreses a construir, gestionar i connectar solucions web empresarials. Si està interessat en obtenir més informació sobre Softeng, visiteu la pàgina webhttp://www.softeng.es