2/2/2016
El Col·legi oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona aposta per Softeng Portal Builder
El Col·legi oficial d'infermeres i infermers de Barcelona estrena con éxito su nueva web con Portal Builder

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), aposta per Softeng com el seu partner de confiança, per al desenvolupament i disseny del seu nou portal corporatiu, mitjançant la nostra plataforma de productivitat en el núvol, Softeng Portal Builder . Un projecte que s'està desenvolupant des de 2015.

La nova web de COIB respon a criteris d'orientació professional, en aquest cas el col·lectiu infermer, usabilitat i actualització dels processos dels serveis col·legials i àrea personal que ofereixen als seus col·legiades i col·legiats a través del web.

Un web més social i amb total autonomia

Les prestacions que Portal Builder ofereix al COIB s'ajusten a les necessitats de comptar amb un web participativa i accessible des de qualsevol dispositiu, amb continguts que s'organitzen de forma automàtica en funció del dispositiu des del qual s'accedeix, ajustant i redimensionant imatges i columnes en funció de la resolució de pantalla i sense perdre qualitat.

D'altra banda, Portal Builder és una eina amb la qual el COIB podrà evolucionar constantment la seva web, amb noves àrees de valor afegit de manera autònoma i amb la llibertat de poder gestionar qualsevol aspecte del site. Amb Portal Builder cobreixen totalment aquesta necessitat ja que la plataforma dota el Col·legi d'una potent eina de gestió de continguts d'ús senzill que els ajuda a ser més productius.

Sobre Softeng Portal Builder

Softeng Portal Builder és una plataforma de productivitat en el núvol que t'ajuda a impulsar la teva empresa a través del web, convertint-la en un lloc rendible i Com t'ajuda? Aconseguint més oportunitats obtenint un major nombre de visites al teu web sense invertir en publicitat, oferint-te autonomia per gestionar fàcilment l'estructura del teu lloc i incrementant la teva productivitat a permetre't actualitzar fàcilment els continguts des de la pròpia web.

Vols veure la plataforma en acció? Concerta una demo i descobreix-

Sí, vull demanar la demo