4/3/2021
Cas d'èxit de ciberseguretat en ASCIRES

Caso de éxito de ASCIRES

Ascires és el grup biomèdic líder a Espanya en genètica, diagnòstic per imatge i medicina nuclear, a més d'un referent en oncologia radioteràpica. Amb més de 500.000 pacients a l'any i mig segle de trajectòria, el grup biomèdic centra la seva activitat en el diagnòstic de precisió i tractament personalitzat, i incorpora els últims avenços en intel·ligència artificial, big data i deep learning a totes les seves línies d'activitat amb el objectiu de maximitzar la precisió de diagnòstics i tractaments.

En el seu coneixement i la seva contínua aposta per adquirir innovació i l'última tecnologia, des de fa anys Ascires inverteix en la seguretat de les seves infraestructures i sistemes, apostant per Softeng com a partner de confiança en Seguretat i Cloud.

Softeng contínua ajudant a implantar gradualment el model de Zero Trust, donant nous passos a través de l'desplegament de Azure for Identity (abans, conegut com "Azure ATP"), Azure Defensar for Servers (abans, conegut com "Azure Security Center") i Microsoft Information Protection, amb l'objectiu de reforçar la protecció de la identitat dels usuaris i alhora protegir la informació emmagatzemada a l'Office 365.

L'opinió de Ascires

"Softeng va suposar per a Ascires un punt d'inflexió en la protecció de la nostra empresa, proporcionant-nos des del principi una visió moderna sobre la ciberseguretat en el núvol. A partir d'l'èxit en l'execució dels primers passos que ens van recomanar, vam decidir continuar apostant per ells com a partner estratègic de confiança per la seva professionalitat, compromís i dedicació per continuar amb la nostra digitalització de manera segura. "