2/4/2014
Alava Ingenieros migra els seus més de 150 usuaris a l'Exchange Online de la mà de Softeng i Office 365
Álava Ingenieros, nuevo cliente de Softeng que se decide por Office 365

El grup espanyol, referent en el camp de l'enginyeria i subministrament d'alta tecnologia, ha triat Microsoft Office 365 com la millor solució per migrar els seus més de 150 empleats al núvol amb l'Exchange Online, apostant per Softeng com a partner especialitzat en la suite, per a la implantació.

La solució de missatgeria en línia ha proporcionat al grup el control i la flexibilitat que necessitaven, juntament amb un important estalvi en les despeses de TI en eliminar les tasques de manteniment de servidors. Així mateix, l'Exchange Online ofereix un accés enriquit, senzill i més segur a correu electrònic, calendari, contactes i tasques a través de pc s, la web i dispositius mòbils.

Javier Gimeno de Mateu, el responsable d'IT del grup Alava Ingenieros opinar el següent sobre nosaltres "Quan se'ns va presentar la necessitat d'actualitzar el nostre servidor Exchange i de buscar una mateixa plataforma de correu electrònic per a les diferents empreses del Grup, vam estar buscant proveïdors amb els d'escometre el projecte. causa de les bones referències rebudes ens vam posar en contacte amb Softeng.

Des de les primeres etapes del projecte, d'assessorament, fins a la finalització del mateix, amb la migració de totes les companyies del grup a l'Exchange Online, Softeng ha demostrat un profund coneixement de les solucions cloud de Microsoft i un altíssim grau de professionalitat, disponibilitat i implicació. El projecte, malgrat la seva complexitat, s'ha dut a terme sense més problemes i en tot moment hem tingut la sensació d'estar "en bones mans". Estem realment satisfets amb els resultats obtinguts i comptarem amb ells per a futures ocasions. "