17/12/2009
Acord de col.laboració entre la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) "i SOFTENG

SOFTENG i la UOC han signat un conveni marc de col.laboració per al foment de la innovació.

El propòsit d'aquesta col.laboració és la creació de vincles entre les dues companyies per compartir objectius i valors, contribuint al progrés mitjançant la inversió en la innovació. La UOC va considerar molt rellevant que SOFTENG dediqui un 35% anual de la seva facturació en R + D + I per al seu producte de construcció de projectes web i gestió de contingutsSofteng Portal Builder ™i que a més fos pionera a Barcelona utilitzant una metodologia àgil de desenvolupament de programari com Scrum. Per tot això, la UOC va apostar per establir una col.laboració amb SOFTENG amb l'objectiu d'afegir valor a les seves propostes formatives.

Igualment, SOFTENG considerar interessant la signatura de l'acord ja que obté a part de prestigi, molts avantatges per als seus professionals, com ara ajudes econòmiques en les matrícules de postgrau i assessorament personalitzat, entre altres.

La UOC és una universitat en línia amb presència internacional, originada a partir de la societat del coneixement, la missió principal és proporcionar a les persones una educació i un aprenentatge continu al llarg de la seva vida. És una universitat altament innovadora en el model d'aprenentatge i un referent de qualitat acadèmica i investigadora. Així mateix, considera que una de les claus és el foment del desenvolupament dels professionals mitjançant la formació contínua i la cooperació per contribuir a la construcció d'un espai global del coneixement.